חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האונס בחוף דלילה באשקלון: פרטים חדשים וכואבים על הפרשה המזעזעת

משטרה

אונס מזעזע אירע לפני שבועיים בחוף דלילה. אישה בשנות החמישים לחייה נפלה הקורבן לאדם שגרר אותה בשעת לילה מאוחרת וביצע בה את המעשה הקשה. היום מתפרסמים פרטים חדשים על האירוע הנורא.

האונס התרחש בתאי השירותים בחוף דלילה. על תאי השירותים ורמת אחזקתם הירודה עוד נכתוב בהמשך אך מאחר והמקרה התרחש בשעות הלילה – לא היו אנשים בסביבה. עוד נודע כי הקורבן היא מחוסרת דיור שמתגוררת ברחוב והייתה בזירה שם הבחין בה החשוד וכאמור גרר אותה לתא השירותים שם אנס אותה בכח וגרם לה לחבלות בגינן אושפזה.

איפה יחידת האופנוענים? צילום אילוסטרציה

על אף שמדובר במקום שאמור להיות מרושת היטב במצלמות – עם תחילת החקירה ביקשה המשטרה לשים ידה על המצלמות העירוניות במקום אך אז התברר ששוב – המצלמות אינן. בימים אלו מנהלת המשטרה מצוד אחרי החשוד במעשה אך הוא טרם אותר. אחד הכיוונים הנבדקים הוא שמדובר בבן מיעוטים אך המשטרה חוקרת את כל האפשרויות. פנינו הבוקר לעיריית אשקלון לברר האם האישה מטופלת ברווחה כעת ומדוע אין תיעוד מהמקום – תגובתם תובא כשתתקבל. 

זו לא הפעם הראשונה שמקרה כה חמור מתרחש בחוף והעירייה למרות החשיבות הרבה, מתנהלת באדישות בכל הנוגע להתקנת מצלמות.  גורם במשטרה סיפר: "לא מזמן אירע אונס אכזרי ממש במקום סמוך ולא היו מצלמות. העירייה יודעת את החשיבות של מצלמות עירוניות וגם הבטיחה פעם אחר פעם להתקין אך לשווא. הנה שוב תיק חקירה שיכלנו לפענח ברגע אם רק היו מצלמות".

חופי אשקלון. פסטורליים ביום, מסוכנים בלילה

כזכור בחודש נובמבר 2021 נאנסה צעירה בחוף דלילה בשעות הלילה על ידי תושב העיר. הצעירה הצליחה בשארית כוחה לצלם את החשוד וכך הצליחה המשטרה לפענח את הרצח. מצלמות האבטחה שהיו מותקנות במקום מטעם העירייה – לא פעלו.

שורה של אירועים פליליים שהתרחשו בשנתיים האחרונות באשקלון טרם פוענחו על אף החשדות בגורמים עבריינים מסויימים המשתייכים לארגוני פשע. הסיבה העיקרית היא היעדר ראיית הזהב – מצלמות אבטחה עירוניות שיכלו להכריע ולהביא לפענוח בתיקים מסויימים, בין היתר בתיקי רצח.

בקרוב בכל רחבי העיר

משטרת ישראל כאמור ניסתה שוב ושוב להסביר לעיריית אשקלון את החשיבות שבפריסת מצלמות ברחבי העיר אך למרות התחייבות העירייה, מערך המצלמות בעיר עדיין דל ורחוק מלהיות מקיף כמו למשל בעיר אשדוד המנהלת מוקד רואה איכותי אליו משודרות כלל המצלמות בעיר בשידור חי 24/7.

גורמים במשטרה טענו לא אחת בעבר כי העירייה מתרשלת בהצבת מצלמות מסיבות שונות ומשונות ונמנעת מלפרוס מצלמות בכל רחבי העיר כמקובל בערים הגדולות. בין היתר עלה החשד כי גורמים עבריינים הם שמונעים התקנת מצלמות בפריסה רחבה. בין היתר לא היו מצלמות ברצח אבי ביטון על אף שהפיצוץ התרחש בכביש ראשי וגם באירועים נוספים שלא ניתן בשלב זה להרחיב נעדרו מצלמות העירייה. באחד ממקרי הרצח האחרונים בעיר הצליחה המשטרה להגיע לרוצחים באמצעות מצלמות אבטחה שהותקנו בבית פרטי סמוך.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן