חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלאם: "נראה שאנחנו בפני גל שני" 📸

בעיריית אשקלון נערכים לאפשרות להידוק לאור העלייה בתחלואה: "הדרך היחידה למנוע התפרצות נוספת של הנגיף היא בשמירה על הנחיות משרד הבריאות" 📸 מילן מועלם


בעיריית אשקלון עוקבים בדריכות אחרי ישיבת הממשלה וההחלטות שצפויות להתקבל בימים הקרובים לאור העלייה בתחלואה בכל רחבי הארץ ,כשגם באשקלון מאותרים כמעט מידי יום חולים חדשים בנגיף.

ראש העיר, תומר גלאם, כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו: תושבים יקרים, כפי שזה נראה אנו עומדים רגע לפני גל שני של מגפת הקורונה. ההקלות שהיו בלתי נמנעות נוכח המצב הכלכלי אליו נקלענו, גובות מחיר, ואליהן מצטרפת לצערי גם שאננות של אזרחים שסבורים שמגפת הקורונה כבר מאחורינו.

המציאות שונה לחלוטין – המגפה עוד כאן וככל הנראה תישאר איתנו עוד חודשים רבים. הדרך היחידה למנוע התפרצות נוספת של הנגיף היא בשמירה על הנחיות משרד הבריאות.

דוברות עיריית אשקלון

 

על כל אחת ואחד מאיתנו מוטלת החובה לשמור על עצמו ועל הסובבים אותו – אל תצאו מהבית בלי מסיכה ושימו אותה בכיסוי מלא של הפה והאף, אחרת היא כלל לא יעילה. שמרו על מרחק של 2 מטרים אחד מהשני, שטפו ידיים באופן תכוף.

רק כך נצליח למנוע התפרצות מחודשת של הנגיף ולצערי גם סגר שני שעלול לגבות מחיר יקר אף יותר מהסגר הקודם.זה תלוי רק בנו. בואו ניקח יחד אחריות על המשבר. זו הדרך היחידה לצאת ממנו".

ילדת מעון הוכנסה לבידוד📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן