חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בטוחים שיש שטינקר": האם אחד מחיילי דומרני משתף פעולה עם המשטרה?

הפשע בדרום בנקודת רתיחה והעבריינים המקומיים בטוחים כי בינהם מסתובב שטינקר שמדליף ומסכל את נסיונות החיסול. במשטרה לא מגיבים לטענות

המשטרה הצליחה לסכל בשבוע שעבר שני נסיונות חיסול משמעותיים מאוד במרחב לכיש. האחד, ניסיון חיסול בבר המצווה של בנו של יוסי דהן, שערק מארגון שלום דומרני לארגון הפשע של האחים לביא.

דהן הוא אחיו של אחד מאנשיו הקרובים של דומרני, צ'יקו דהן. עזיבתו לשורות לביא היוותה בגידה משמעותית בראש הארגון ועם זאת, במשטרה עדיין לא יודעים אם העבריינים שנעצרו – דין בן פורת, דניאל מלסה (פומבה) ורזיאל רווח נשלחו בהוראת דומרני או שמא מדובר בסכסוך ישן בינהם לבין דהן. השלושה שהיו בסכסוך עם דומרני, כרתו איתו ברית לאחרונה.

דין בן פורת. צילום רשתות חברתיות
ניסיון החיסול של שגיא מדמון

יממה לאחר מכן נתפסו ארבעה חיילים נוספים של דומרני בדרכם לחסל את שגיא מדמון, גם הוא ערק מארגון הפשע של דומרני ונמצא על הכוונת.

עוד בטוחים במשטרה שהמילה האחרונה לא נאמרה ונסיונות החיסול ההדדיים יימשכו בתקופה האחרונה: "השטח בוער, אנחנו מקבלים מודיעין וערוכים אבל אי אפשר להיות מוכנים במאה אחוז. הזהרנו לאחרונה כמה עבריינים במרחב שחייהם בסכנה, בינתיים הצלחנו ונמשיך לפעול לשמור על חייהם. זה שהם עבריינים לא אומר שנאפשר פגיעה בחייהם".

רכב המילוט של חוליית בן פורת

בארגוני הפשע באזור התעוררה בהלה. "כולם חושדים בכולם", כך אומרים עבריינים בכירים ומתארים כי בתקופה האחרונה התעורר החשד כי מי מהם מדליף על הפעילות המתוכננת.

"ההתארגנות נעשית בצורה שקטה ויסודית ובכל זאת המשטרה מצליחה לסכל. זה אומר שמישהו הוא השטינקר. אנחנו נדע בסוף מי זה שמשתף פעולה, אין לנו ספק שיש אחד כזה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הפשע בדרום בנקודת רתיחה והעבריינים המקומיים בטוחים כי בינהם מסתובב שטינקר שמדליף ומסכל את נסיונות החיסול. במשטרה לא מגיבים לטענות
דילוג לתוכן