חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מורים לחיים

 

ההוסטל  לנערים בסיכון נשרף  – צוות מורי "אורט הנרי רונסון", דאג להשלים את החסר, ובאמצעות שיתופי פעולה עם מספר גורמים דאגו למחשבים חדשים, מכונת כביסה וריהוט.  כעת ימשיך הצוות ללוות את הנערים באופן קבוע.

בתמונה: הצוות מודה על התרומה.

 

אחד המשפטים השגורים בפי כל, על מנת לתאר מורה משמעותי הוא כמובן "מורה טוב- מורה לחיים". קבוצת מורים מבית הספר 'אורט' על שם הנרי רונסון, הרוויחו השבוע את הכינוי הזה ביושר  לאחר שדאגו לתרומת מחשבים, ריהוט, מכונת כביסה וציוד נוסף עבור הנערים שההוסטל המהווה להם בית, עלה בלהבות.

הוסטל בית דקל הוא הוסטל לנוער בסיכון באשקלון. הנערים בגילאי 17-21 שמגיעים למקום, מקבלים מסגרת חמה ותומכת המשלב שיקום חינוך וטיפול לאותם נערים. מטרת השהיה במקום היא לתת תקווה והזדמנות שווה וסיכוי לשינוי משמעותי בחיי הנערים, הפעילות במקום מסייעת להם להסתגל לנורמות חברתיות מקובלות, ומכינה אותם לחיים והכל באווירה חמה ומשפחתית. עבור אותם נערים ההוסטל מהווה בית של ממש, ומעניק להם סיכוי אמיתי לחיים איכותיים.

לאחרונה פרצה שריפה בהוסטל, למרבה המזל או הנס איש  מהדיירים או מהצוות לא נפגע אך נזק כבד נגרם למקום. זמן לא רב לאחר השריפה, שמעה אחת המורות מבית הספר על המקרה וסיפרה לחבריה לחדר המורים שהתגייסו מיד לעזור. הם פנו לעורך הדין עוז חיים מעמותת "מחברים את ישראל", ששמה לה למטרה לחבר את כל ילדי ישראל למחשבים, אנשי העמותה פנו לחברת  yes  שתרמה 10 מחשבים נייחים לטובת הנערים.  בנוסף, ארגן צוות מורי רונסון תרומת ריהוט למקום, כמו גם מכונת כביסה לאחר שהמכונה נשרפה כליל. אנשי ההוסטל הודו למורי רונסון ולשותפים האחרים בחום, על התרומה. אלא שהמורים לא הסתפקו בכך, במהלך הביקור נוצר קשר אישי בינם לבין הנערים, והם החליטו לשמור איתם על קשר באופן קבוע ולסייע להם במה שניתן גם בעתיד.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן