חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כבוד: עליה בזכאות לבגרות בעיר

הנתון מהווה זינוק חד של 4.7% לעומת אשתקד; עלייה גבוהה גם בזכאות לבגרות מצטיינת ובאחוזי הזכאות ל-4-5 יח״ל באנגלית ומתמטיקה המעידים על טיב ואיכות הבגרות | מילן מועלם

עליה משמעותית בזכאות לבגרות: מהנתונים שפורסמו היום ע"י משרד החינוך עולה כי חל זינוק חד בנתוני הזכאות לתעודת בגרות והם עומדים על 89.3%, הנתון הגבוה ביותר בתולדות העיר המציב את אשקלון שוב במקום הראשון מבין הערים הגדולות במחוז דרום. מדובר על זינוק של 4.7% לעומת אשתקד (84.6%).

גם נתוני הבגרות המצטיינת, המעידים על טיב ואיכות הבגרות, עלו ב-2.2% והגיעו ל-8.5%. אחוזי ההתמדה בקרב התלמידים, נתון חשוב במיוחד נוכח התקופה המורכבת בה אנו חיים, עלו גם הם ועומדים על 92.4%.

בנוסף לכל אלו, מערכת החינוך העירונית יכולה להיות גאה באחד היעדים החשובים שהוצבו והושגו – השיפור המשמעותי שחל בנתוני הזכאות לבגרות באנגלית ומתמטיקה.

על פי התמונה החינוכית ישנה עלייה של 3.9% בקרב התלמידים הזכאים לבגרות של 4-5 יח"ל באנגלית ו-81% מתלמידי העיר זכאים לבגרות זו ויוכלו ללמוד באוניברסיטאות המובילות בישראל הדורשות רמת לימודים זו כתנאי ללימודים אקדמיים.

עלייה ניכרת, של 2.5%, גם בזכאות התלמידים לבגרות ב-4 יח"ל מתמטיקה ובכך, חצתה העיר לראשונה את 20% הזכאים לבגרות איכותית זו. כמו כן ישנה עלייה נוספת של 1.9% בזכאים לבגרות 5 יח"ל מתמטיקה ולפי כך, 17.5% מתלמידי העיר זכאים לבגרות מצטיינת הכוללת 5 יח"ל מתמטיקה, הישג אדיר בכל קנה מידה.

לפני מספר ימים התבשרה מערכת החינוך בעיר כי היא  מובילה את הזכאות לתעודת בגרות חברתית בישראל וניצבת במקום הראשון עם 81% של תלמידות ותלמידים שבוחרים לעשות למען האחר ולהתנדב בקהילה, זאת לעומת 30% ממוצע ארצי של זכאים ו-66% ברמה המחוזית.

ראש העיר, תומר גלאם:"החינוך באשקלון ממשיך לזנק ולשבור שיאים של מצוינות והצלחה. זה קרה בזכות העובדה ששמנו את החינוך בראש סדר העדיפויות, בזכות ההשקעה הבלתי מתפשרת שלנו בתחום, על כל היבטיו, בזכות המדיניות שלנו לפדגוגיה איכותית, בזכות מינהל החינוך בראשותו של יובל זוזט שלא מוותר על אף אחת ואחד מתלמידי העיר, זה בזכות צוותי ההוראה שמיישמים את המדיניות החינוכית שלנו על הצד הטוב ביותר וזה בעיקר בזכות התלמידות והתלמידים המדהימים שלנו שהשקיעו, התמידו, האמינו והגיעו. אנחנו גאים בכם על ההישגים המרשימים האלו, במיוחד בתקופה כה מורכבת ומאתגרת. תודה מיוחדת מגיעה למנהל המחוז ולמפקחים ולהנהגת ההורים העירונית על שיתוף הפעולה המתמשך. נמשיך ונוסיף להשקיע במערכת החינוך כדי לספק לתלמידות ולתלמידים שלנו את הקרקע הפוריה, הרחבה והטובה ביותר להצליח ולהגשים את עצמם".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "אני מבקש להודות מקרב לב למנהל המחוז ומפקחיו, למורים, למנהלים, לכל עובדי מערכת החינוך ומינהל החינוך בעירייה, להנהגת ההורים העירונית וכמובן לתלמידות ולתלמידי העיר, שהם השותפים המשמעותיים בהתקדמות המטאורית של העיר בתחום החינוך. תודה מיוחדת לראש העיר, תומר גלאם, על תמיכתו המתמשכת בתלמידי העיר ובצרכיהם והעמדת משאבים בלתי מוגבלים לטובת תלמידי העיר כל זאת מתוך הובלת התובנה שמערכת החינוך באשקלון היא הקטר המרכזי שיצעיד את העיר אשקלון כבירת האזור".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הנתון מהווה זינוק חד של 4.7% לעומת אשתקד; עלייה גבוהה גם בזכאות לבגרות מצטיינת ובאחוזי הזכאות ל-4-5 יח״ל באנגלית ומתמטיקה המעידים על טיב ואיכות הבגרות | מילן מועלם
דילוג לתוכן