חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל המציל נפש אחת מישראל

בזכות דיירים עירניים: פקח עירוני איתר תושב כשהוא במצב תשוש, דירתו תעבור שיפוץ וניקיון| מילן מועלם

ביום ראשון השבוע התקבלה פנייה למוקד 106 העירוני מתושבים מודאגים לגבי שכנם, אדם מבוגר שאינו נראה במשך תקופה ארוכה וריח חריף עולה מדירתו.

פקח העירייה, שי אללוף יצא לכתובת על מנת לבדוק את הפניה. בדירה נתקל אללוף בחוסר מענה אך החליט שלא לוותר והזעיק למקום את משטרת ישראל, כיבוי אש ומד"א אשר הגיעו תוך זמן קצר ופרצו את הדירה מחשש לשלומו של התושב הוותיק.

בדירה נמצא התושב, כבן 60, כשהוא תשוש, אינו לבוש כראוי וזקוק לטיפול רפואי. הדירה הייתה במצב תברואתי ירוד ומסוכן.

הפקח פנה במהירות לצוותי הרווחה בעיריית אשקלון שהצטרפו גם הם לסייע לתושב. העובדות הסוציאליות מירב פרי אברהם ולאה כהן מטעם אגף הרווחה התגייסו למען הקשיש ושכנעו אותו לקבל טיפול רפואי בבית החולים, לאחר שהוא התנגד לכך.

לאחר התערבותן של העובדות הסוציאליות הגיעו נציגי חברת 'עמיגור' לפינוי הדירה והפיכתה לראויה למגורים עבור התושב. הדייר פונה לבית אבות לצורך החלמנווכשישוב הדירה תמתין לו מוכנה ונקייה.

ראש העיר תומר גלאם: "תשומת הלב של הפקח, והעובדות הסוציאליות למען המטרה המשותפת – דאגה לשלומו של התושב ראויה לכל שבח. מדובר בשרשרת של אנשים טובים שסייעו לכך שהמקרה הזה יסתיים בצורה הטובה ביותר. החל משכניו של התושב שהיו מספיק קשובים לקרוא לגורמים הנכונים בזמן ועד לתושייה של עובדי העירייה להגדיל ראש ולדאוג לרווחתם של התושבים. סטנדרט השירות שאנחנו מציבים הוא גבוה ואני גאה בהם שעמדו בכך. אני קורא לכל תושב שנתקל בסיטואציה מעין זו לפנות למוקד העירוני ולהסב את תשומת ליבנו. רק יחד נוכל לסייע למי שזקוק לכך״.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בזכות דיירים עירניים: פקח עירוני איתר תושב כשהוא במצב תשוש, דירתו תעבור שיפוץ וניקיון| מילן מועלם
דילוג לתוכן