חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעירייה הוחלט: שימוע למכבי אשקלון

אחרי הקטטה באיצטדיון: שימוע מינהלי לעמותת הכדורגל של מכבי אשקלון |מילן מועלם

ביום ראשון הקרוב תערוך העירייה, באמצעות מנכ״ל העירייה, עידן דוד והיועץ המשפטי לעירייה,עו"ד אייל איזמן, שימוע מינהלי לעמותת הכדורגל של מכבי אשקלון.

לטענת העירייה, המהלך האחרון מגיע לאחר שורה של אירועים, שכללו בין היתר, קטטה אלימה בין מנהל האיצטדיון העירוני, דודו ז'אנו, לבין יו"ר מכבי אשקלון, מני יאסו, ביום חמישי שעבר.

בעירייה טוענים שעד כה היו ניסיונות מתמשכים מצידם לבוא לקראת יאסו, כולל תמיכה וסיוע בהיקפים חסרי תקדים, הקצאת משרד הכולל מקום לקיום ישיבות, מחסן ציוד ועוד, זאת לטובת הילדים בראש ובראשונה.

לטענת העירייה, היום בצהריים פרץ יאסו למגרש המשחקים המרכזי לאחר שנתבקש לא לעשות כן מאחר והמגרש אינו בשימוש בעקבות פיצוץ מים.

עוד סיפרו כי יאסו הופנה לשימוש בשני המגרשים המשניים אך כאמור, בחר לנקוט, שוב, בדרך אלימה ולהתעלם מהגורמים המקצועיים ששהו במקום.

"נוסיף כי במסגרת נוהל עליו חתום, כאמור, יאסו, עליו להגיש מידי יום ראשון את שיבוצי המשחקים לטובת שריון מגרשים. עד אתמול הוא טרם עשה זאת ורק לאחר פניה יזומה מצד העירייה, לפנים משורת הדין, הוא שלח את השיבוצים הנדרשים", אמרו בעירייה,"חשוב להדגיש כי העירייה, כחלק ממדיניות ראש העיר הרואה חשיבות גדולה בעידוד החינוך הספורטיבי בקרב ילדי העיר, תעשה הכל על מנת להבטיח שהילדים המתאמנים בקבוצה לא יפגעו מההתנהלות של מנהלה ותעמוד לרשותם בכל דבר שיידרש".

וזאת תגובתו של מני יאסו >>>>

מני יאסו מגיב

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אחרי הקטטה באיצטדיון: שימוע מינהלי לעמותת הכדורגל של מכבי אשקלון |מילן מועלם
דילוג לתוכן