חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שנה חדשה – חיים חדשים

 

לאחר שנים רבות בהן ניסתה האישה לקבל גט מהבעל שהתעלל בה , הכה אותה וסרב לתת לה גט, הגיעה האישה לעורך הדין נתנאל מויאל , שסייע לה לקבל את הגט ולצאת לחיים חדשים.

אישה מאזור אשקלון התחתנה עם האיש לפני כעשרים שנה. בתחילה חיי הנישואים התנהלו בשגרה ועל מי מנוחות, אלא שמהר מאוד המצב החל להתדרדר. בעוד האישה מתמקדת בטיפול בבית, ובארבעת ילדיהם המשותפים, הלך האיש ובנה לעצמו חיים אחרים לחלוטין. הוא נהג להיעלם מהבית למספר ימים בלי שום הסבר מניח את הדעת, ואף בגד בה מספר פעמים. כשהוכיחה אותו, מיהר להתנצל ואמר כי ימלא את חלקו בבית , יגדל את הילדים ויחזור למוטב. אלא שהמצב רק הלך והחריף. הוא הכה אותה במספר הזדמנויות, התעלל בה עד שקרסה כלכלית.

בנוסף החל לשתות לשוכרה ולהכות אותה בתדירות גבוהה יותר. משך שנים רבות סבלה את מסכת ההשפלות, רק על מנת לשמור על שלמות התא המשפחתי. בשנים האחרונות החליטה להתגרש. אלא שדרשה ממנו לקבל גט נענתה באיומים שלא תקבל גט לעולם ואף באלימות קשה. לאחר המקרה אזרה עוז האישה והתלוננה המשטרה, נגד הבעל שנעצר הוגש כתב אישום בגין אלימות, תקיפה ואיומים ונגזר עליו עונש מאסר משמעותי , שבסיומו אף הוצא נגדו צו הרחקה מאשתו. באותו שלב לאחר ניסיונות שלא עלו יפה להשיג את הגט, החליטה האישה כי היא חייבת לקבל גט בכל מחיר על מנת לחזור ולחיות בכבוד.

היא פנתה לעורך הדין נתנאל מויאל – מומחה לדיני משפחה מאשקלון – בבקשה כי יטפל בתיק הגירושין המורכב שלה. עו"ד מויאל נכנס לעובי הקורה, ובדיון שנערך לאחרונה בבית הדין הרבני באשקלון, דרש לחייב את האיש לתת לאישה גט באופן מיידי, לשלם לה את כתובתה ואף לחייב את האיש בהוצאות משפט.

בית הדין קיבל את תביעתו, ואכן לאחר שבית הדין השתכנע כי יש לחייב את האיש במתן גט ואפילו בדרכי כפייה, באותו היום הסכים האיש לתת את הגט המיוחל, ושם קץ לסבלה של האישה שתחל את השנה החדשה עם חיוך ועם דרך לחיים טובים יותר. "אני שמח שהוצאנו את האישה לחיים חדשים, זו בדיוק התקופה המתאימה לבקש סליחה מכל מי שפגענו בו, אנצל את ההזדמנות לאחל לכולנו שנה טובה", ציין עורך הדין מויאל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן