חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבל בעיריית אשקלון: משה פוקס נפטר

מנהל הועדה המקומית בעירייה נפטר הלילה:"כאב גדול, חבר יקר" | מילן מועלם

עובד עיריית אשקלון , משה פוקס, נפטר אמש (מוצאי שבת) במרכז הרפואי 'ברזילי'.

פוקס, בן 69 במותו, עבד בעירייה למעלה מ-40 שנה במהלכן שימש כמנהל מחלקת השבחה ומנהל הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. פוקס היה דמות מרכזית ומוכרת במינהל הנדסה, הפגין בקיאות וידע רבים וניהל ביד רמה את הוועדה המקומית תוך שמירה על האינטרסים הציבוריים והעירוניים כאחד.

ראש העיר, תומר גלאם: "אמש קיבלנו בשורה קשה על פטירתו של חברנו לעבודה, משה פוקס ז״ל. מי שהכיר את משה יכול להעיד כי במשך עשרות השנים בהן עבד בעירייה, המקצועיות, היושרה והמסירות היו נר לרגליו. אני, באופן אישי, יכול להעיד על היותו חבר יקר, אדם משכמו ומעלה, איש עם ידע וניסיון עצומים שתמיד ראה את טובת העיר לנגד עיני. הוא תמיד היה שם, נוכח, מסייע ועם סבר פנים נעימות ומחייכות. משה יחסר לנו מאוד. לבי עם משפחתו היקרה בימים קשים אלו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו״.

סגנית ראש העיר הממונה על מינהל הנדסה, מיריי אלטיט: "אנחנו נפרדים בכאב גדול מאחד מעובדיה הותיקים והמוערכים של עיריית אשקלון, משה פוקס היה אדם יקר, חבר לעבודה ואיש משפחה והאבידה הפתאומית שלו קשה מנשוא עבור כולנו. זכיתי לעבוד עמו באופן שוטף וללמוד ממנו. כמות הידע שלו, האחריות, הניסיון שצבר והמקצועיות שלו היו מרתקות ומעוררות השראה. משתתפת בצער המשפחה ומקווה בכל לבי שלא ידעו עוד דאבה. זכרונו של משה יהיה עמנו תמיד. יהי זכרו ברוך".

הלוויתו של משה פוקס ז״ל תיערך בשעה 14:00 בבית העלמין בגבעת ציון.

  • תמונה: באדיבות המשפחה / סיון מטודי.

חולת קורונה נפטרה בברזילי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מנהל הועדה המקומית בעירייה נפטר הלילה:"כאב גדול, חבר יקר" | מילן מועלם
דילוג לתוכן