חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפועל אשקלון לאן?

אין מאמן, אין שחקנים, אין תקציב: הבעלים מאשימים את העירייה שטוענת: "בעלים פרטיים אמורים להביא כסף מהבית, נגמרו החגיגות, הקבוצה שלהם". הפועל אשקלון מלחמה | מילן מועלם 

אימון הבכורה של הפועל אשקלון, יתקיים ביום רביעי הקרוב אך רב הנסתר על הגלוי. הכל עדיין בסימן שאלה ענק- בלי מאמן, בלי שחקני רכש ועם הרבה מאוד תהיות לגבי ההמשך.

במקום לנצל את הפגרה לגיוס ספונסרים, הכנת תקציב והחתמת מאמן ושחקנים, הנהלת הפועל אשקלון נכנסה למאבק מתמשך עם העירייה ונכון להיום כך נראה, הקבוצה לא תפתח את העונה וגם אם כן, במועדון ישנה ציפיה שהשחקנים והמאמן שיעמוד על הקווים יתחילו את השנה בהתנדבות, עד אשר עניין התקציב מהעירייה יוסדר. 

לטענת העירייה, בעונה החולפת קיבלה הפועל תקציב של 1.2 מיליון ש"ח . במועדון ישנה ציפייה לקבל סכום גדול מזה כשהבעלים מסתמכים על מיליוני השקלים שהוזרמו לקבוצה בשנים האחרונות. 

הבעלים של הפועל, דנאל ונפתלי, מרגישים שיש מי שמנסה לשים להם רגליים ולגרום להם לעזוב את המועדון אך בעירייה מכחישים זאת בתוקף. 

הכל החל בקיץ שעבר, אז פסק בית המשפט שהפועל אשקלון תעבור לידיים פרטיות של יאיר דנאל ושניר נפתלי שהתמודדו על הקבוצה מול דרור אלמלם. 

הבעלים שמתגוררים במרכז הארץ, בנו קבוצה בינונית שלא הצליחה להשאיר חותם בליגה עם נסיבות מקלות כמו הקורונה וכניסת הבעלים החדשים. 

בתום העונה ובמקום להתחיל לבנות מועדון חדש ומחוזק יותר, עשו הבעלים של הפועל את כל הטעויות האפשריות שעלו להם גם בעזיבתו של המאמן החדש שהוחתם, ארז בלפר, שהבין שמועדון יציב כבר לא יהיה כאן. 

הבעלים התעקשו להיפגש עם ראש העיר תומר גלאם אך הפגישה לא יצאה לפועל ובמועדון סיפרו כי ראש העיר מסרב להיפגש עם נפתלי ודנאל ומפנה אותם למקורביו: "לא ברור למה ראש העיר לא מוכן לדבר איתנו. יש הרגשה שהעירייה, במקום לתת כתף ולעזור למועדון עירוני שהוא באמת מועדון גדול, שמה רגליים. ניסנו בכל דרך אפשרית להבין מה מטרות העירייה אך לא הצליחו לקבל תגובה מאף גורם רשמי. אנחנו שומעים בחצאי משפטים שיש כבר קונים אחרים והם רוצים הנהלה אחרת. זה לא יקרה גם אם נצטרך להגיע לבתי משפט ומשטרה". 

השבוע התבשרו מאמנים במחלקת הנוער כי עליהם להתגייס לטובת המועדון ולעבוד בהתנדבות בתקופה הקרובה. 

המאמנים הגיבו בגיחוך לבקשת הנהלת המועדון ואחד מהם אמר ל'סקופ':"מילא היו מספקים לנו תנאים נוחים והבטחה שעוד נראה את הכסף אבל עברנו שנה של תלאות עם הבעלים, לא סיפקו לנו אפילו ציוד. המשכורות הגיעו באיחור ולא הצלחנו לקדם את הקבוצות לשום מקום. לבוא ולבקש מאיתנו לעבוד בהתנדבות זה אבסורד שלא נראה כדוגמתו וזה פשוט לא יקרה. אם הם לא רוצים לפתוח את המחלקה, שלא יפתחו". 

ומה אומרים על כך בעירייה? גורם בכיר סיפר השבוע שהבעלים החדשים של הפועל אשקלון לא מוכנים להוציא שקל מכיסם, למרות שידעו היטב שהם לוקחים את הקבוצה מהמפרק תחת חסותם:"הם מתנהלים בצורה סחטנית ומחזיקים את המועדון של כולנו כבן ערובה. האם הם לא ידעו כשהם רוכשים את המועדון שמדובר בעסק לכל דבר? בעלים פרטיים אמורים להביא כסף מהבית, נגמרו החגיגות והמיליונים שזרמו כאן בעבר. הקבוצה שלהם, שיקחו אחריות. הם צריכים לשים כסף ולהשקיע ללא קשר לתמיכה של העירייה. ודאי שיהיה תקציב מהעירייה אבל הוא בכפוף לתבחינים כחוק. אין הבדל בין הפועל לקבוצה אחרת. אם הם לא מעוניינים לשים כסף, הם מוזמנים לשים את המפתחות וללכת".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אין מאמן, אין שחקנים, אין תקציב: הבעלים מאשימים את העירייה שטוענת: "בעלים פרטיים אמורים להביא כסף מהבית, נגמרו החגיגות, הקבוצה שלהם". הפועל אשקלון מלחמה | מילן מועלם 
דילוג לתוכן