חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בהיעדר אכיפה: הביזנס החדש של תושבי החוץ

פוסט שעלה לפייסבוק חשף עד כמה קל לעשות "עסקים" בחינם בעיר. מי יעצור את התופעה וישים סוף להפקרות בחופי העיר? הכתבה המלאה, היום בעיתון סקופ| מילן מועלם 

פוסט שעלה לפייסבוק חשף עד כמה קל לעשות "בהמשך לכתבה שפורסמה בסקופ לפני שבועיים, נראה שבעלי הקראוונים מבינים יותר ויותר את גודל המחדל וחוסר האכיפה בעיר והשבוע פירסם אחד מהם פוסט בפייסבוק, בו הוא מציע להשכיר את הקראוון שברשותו לכל דורש, על חוף ימה של אשקלון.

כותב הפוסט פרסם שהקראוון מאובזר ומתאים לכל סוגי האירועים כגון ימי הולדת, מסיבות רווקים וסופי שבוע והוסיף כי במקום ניתן להדליק מנגל ומוזיקה.

יש לציין שחוק העזר העירוני אינו מתיר העמדת קראוונים בחופי העיר ובתחומה, אך פרצה שמצאו בעלי רכבי הנופש והפנאי מאפשרת להם למלא את חניוני החופים מידי סוף שבוע.

גורמים בעירייה טוענים שיש גם כאלה שלא טורחים כלל לפנות את המתחמים המאולתרים אחרי סוף השבוע ולמרות טענות העירייה, האכיפה מצומצמת מאוד.

אחרי פניית סקופ לעירייה הובהר כי אין אפשרות להשכיר קראוונים פרטיים ברחבי העיר וכי התופעה תטופל על מנת למנוע את התרחבותה.

ביום ראשון השבוע, חזרו תושבי העיר להליכות הבוקר בטיילת ומצאו את הפסולת הרבה שהותירו בעלי הקראוונים במקום. אחד מהם סיפר לסקופ: "כל יום ראשון אנחנו מגיעים לצעוד ליד החוף היפה שלנו ורואים את הזוהמה שמותירים פה תושבי חוץ. ככה זה שלא מתבצעת אכיפה, כולם מרגישים שאשקלון היא הפקר. עוד לא שמעתי על עיר בה ניתן להעמיד קראוונים ללא אישור, באשקלון הכל מותר".

בסוף החודש: אירוע גאווה במימון עירוני

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

פוסט שעלה לפייסבוק חשף עד כמה קל לעשות "עסקים" בחינם בעיר. מי יעצור את התופעה וישים סוף להפקרות בחופי העיר? הכתבה המלאה, היום בעיתון סקופ| מילן מועלם 
דילוג לתוכן