חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסטטוס בל"ג בעומר | אביחי דניאלי

לרפואה שלימה ובריאות איתנה לכל הפצועים מאסון במירון לישועה ברכה הצלחה ובשורת טובות שיהיה סוף וקץ לכל צרותינו ויחיש גאולתנו🙏🏻

בחור צעיר חלה במחלה קשה ואושפז בבית החולים, מצבו הלך והתדרדר עד שנפטר ממחלתו. אחד ממקורביו טילפן עם שחר לרב אליהו עמר ובישר לו את הבשורה.

שאלו הרב: "מה הדחיפות לספר לי את המקרה? אני לא מקורב כל-כך אל הבחור".

השיבו המקורב: "הבחור נפטר בשעה אחת בלילה וכעבור שעתיים חזר לחיים. המשפט הראשון שהוציא הוא: 'תקראו לאמא שלי ולרב בית הכנסת'.

מיד הוזעקו האם ורב בית הכנסת לבית החולים. השניים עמדו ליד מיטת החולה וזה סיפר: 'אני חזרתי מעולם האמת, וקראתי לך כבוד הרב כדי שתעיד שמה שאני מספר הוא אמת. הגעתי לבית דין של מעלה ושמעתי שם דיון על פיטם האתרוג.

ואז, החל הדיון בעניני. ומי בא להעיד לטובתי? רבי שמעון בר יוחאי. הוא נעמד והעיד לטובתי שאני טרחתי בשבילו. לא ידעתי במה טרחתי למענו, בקושי פעם פתחתי את ספר הזוהר.

ואז נפרס מסך ענק, וראו שם את הילולת רבי שמעון שנערכה לפני שנים מספר בבית הכנסת שלנו.

למקום האירוע הביאו משטח של בקבוקי שתייה. אני עברתי במקום, ראיתי את ארגזי השתייה וחשבתי: 'יום חם היום, אכניס את הבקבוקים למקפיא גדול כדי שיהיה לאנשים שתייה קרה יותר'. לקחתי את הבקבוקים והכנסתי אותם למקפיא.

רבי שמעון העיד לטובתי שטרחתי לכבודו, כל בקבוק ששמתי במקפיא נרשם. ואז אמר לי רבי שמעון: 'איש צעיר עדיין לא הגיע זמנך, רד למטה' וירדתי למטה חזרה לחיים"
(סופר ע"י הרב אליהו עמר מזכה הרבים ומרצה בהידברות).

כולנו זוכים לקיים מצוות ומעשים טובים. עלינו לזכור שאין פרט שנעלם מעיניו של בורא עולם, הכול נרשם, הכול מתועד, מצווה קטנה שאדם עושה יכולה לזכות אותו בשכר עצום, אין לנו באמת מושג כמה פעולה קטנה שלנו עשתה רושם בשמים.

בקבוק שתייה קר סייע לאותו יהודי לחזור לחיים, טרחה לטובת הצדיק שנפטר לפני מאות שנים . אדם המסייע לאנשים חיים, עוזר, תומך ומשמח אותם, על אחת כמה וכמה.

כל זאת במצוות, אולם אדם שפתח ספר ולמד מעט, קרא פרק תהילים, הגיע לשיעור שלם, שכרו כפול ומכופל שהרי תלמוד תורה כנגד כולם.

אל תחשוב שמעשיך לשווא, יש לכול מעשה שלך אור עצום השומר ומגן עליך ויזכה אותך לשכר עצום.
אל תתעצל במעשיך הטובים, קיים עוד מצווה וחסד, תלמד עוד פרק, שכרך רב מאד.

כל המנעות שלך מחטא, כל הסטת עיניים, הבלגה וויתור יעניקו לך רק טוב. זה הזמן לשקול את מעשיך לפני שאתה פועל, מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך.

שרבי שמעון בר יוחאי שיעמוד לזכותנו וימליץ בעדנו לישועה שפע ברכה והצלחה סוף וקץ לכל צרותינו ויחיש גאולתנו.

*זמני כניסת השבת :*
*כניסת שבת :18.59*
*תוספת שבת:18.49*
*יציאת השבת :19.59*
*יציאת השבת ר"ת:20.33*

*שבת שלום ומבורך*
🕯️🍷💐🍷💐🕯️
                                

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן