חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תינוקת בת חודש ננעלה ברכב

תינוקת בת שנה ננעלה ברכב לעיני הוריה וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • "הגענו במהירות, הייתי עוד עם פיג'מה, וחילצנו בשלום" | מילן מועלם

הבוקר (חמישי) בשעה 7:02 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חודש שננעלה ברכב בשגגה לעיני הוריה ברחוב הנביאים.

אושרת בורפקר, מנהלת הדרכות מחוז דרום, יוסי סוריה, סג"מ מרחב לכיש, ומאיר גנון, אחראי לוגיסטיקה אשקלון, נענו לקריאה ותוך דקות הגיעו למקום. בהגיעם למקום, הם ראו את הורי התינוקת אובדי עצות אל מול הרכב הנעול, החלו במיד בפעולות החילוץ ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם פתחו את הרכב וחילצו את התינוקת לשלום ומבלי לגרום כל נזק לרכב.

No Title

Uploaded by None on 2021-04-29.

בורפקר מספרת:"קיבלתי את הקריאה כשהייתי עדיין בשלבי התארגנות הבוקר, מיד יצאתי למקום עוד עם פיג'מה, כאשר אליי חוברים מאיר ויוסי. מהר מאוד הצלחנו לפתוח את חלון הרכב ולחלץ את התינוקת לשלום. אבי התינוקת שהתרגש מאוד, הודה לנו ואף חילק לכולנו שוקולדים להמשך יום מתוק. זה מרגש מאוד לפתוח את היום עם סיוע לאנשים. תחושת גאווה אדירה שזכינו להיות במקום הנכון בזמן הנכון".

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ "כלל מפתח", להקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב ושלא לתת לילד את המפתחות • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר החדש 1230 ללא כוכבית.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תינוקת בת שנה ננעלה ברכב לעיני הוריה וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים • "הגענו במהירות, הייתי עוד עם פיג'מה, וחילצנו בשלום" | מילן מועלם
דילוג לתוכן