חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכונת ברנע: הכוכבת של העיר

ברנע
השכונה הצפונית מכבבת במקום השישי בדירוג השכונות המבוקשות בישראל. רוצים לקנות מגרש בשכונה ובקו ראשון לים? תתחילו לחסוך והרבה. דרור אלמלם: "שכונה מדהימה, יש בה הכל" | מילן מועלם

כשמסביבה שכונות חדשות בהקמה כמו עיר ימים ועיר היין, ברנע שומרת על היוקרתיות שלה ומתברגת במקום השישי ברשימת 10 השכונות המבוקשות בישראל.

אתר יד 2 ערך דירוג השכונות המבוקשות בישראל על בסיס כמות החיפושים של הגולשים ומצא כי במקום הראשון נמצאת השכונה הירושלמית פסגת זאב וכאמור גם השכונה האשקלונית ברשימה המכובדת.

בנוסף, באתר נבחנו גם דירוגי השכונות והתברר כי השכונה שעשתה את הקפיצה הגדולה ביותר מהתקופה לפני תחילת הקורונה וכעת, כשמשבר הקורונה ככל הנראה מאחורינו, היא ברנע.

בפרוייקטים החדשים שנבנו בשנתיים האחרונות וגם בכאלה שנמצאים לקראת מסירת דירות, ניתן למצוא נתח לא קטן של תושבי חוץ שמהגרים לעיר.

היציאה החדשה מהעיר הזניקה ללא ספק את ברנע בדירוג שכן תושבים שעובדים מחוץ לעיר, נוסעים דרך המחלף החדש והנוח שמקצר משמעותית את זמן ההגעה למרכז.

תושבי חוץ רבים החלו להתעניין לאחרונה במגורים בשכונה דווקא בגלל הקרבה ליציאה מהעיר ובנוסף, הנגישות לחופי הים, הנוף וגם הבניה החדשה.

ואם כל זה לא מספיק, אז עיריית אשקלון משקיעה לא מעט מאמצים ומשאבים בפיתוח השכונה ושדרוג הנראות שלה, דבר שחשוב לא פחות לתושבים ואם נתייחס לנושא הפקקים שהיו בעבר הבעיה המרכזית של השכונה, ניתן לראות שינוי בגישה בקרב דיירי ברנע שכבר הפנימו שבשביל לגור במקום יוקרתי ומבוקש צריך להקריב והתנועה בבוקר כאן כדי להישאר.

במקביל לביקוש הגבוה של ברנע, בימים אלו מתקדמת משמעותית הבנייה בשכונות הסמוכות, עיר היין ועיר ימים. מרחוב קדש בברנע ניתן לראות בניינים רבים שכבר נמצאים לקראת סיום בנייה בשכונת עיר היין וכך גם בעיר ימים, השכונה הייחודית שנבנית בימים אלו סמוך לקו המים. בשתי השכונות הצפי לתחילת אכלוס הוא בשנה הקרובה.

דרור אלמלם: "אשקלון היא אחת הערים היפות בישראל" 

זכיין אנגלו סכסון באשקלון, דרור אלמלם, נחשב לאחד מאוהדיה המובילים של העיר. בכל הזדמנות משבח אלמלם את יופיה של העיר והשבוע, כששמע על הבחירה בברנע כאחת השכונות המבוקשות בישראל, הוא לא היה מופתע כלל. אלמלם אמר השבוע לסקופ: "כמו שציינתי כל הזמן, אשקלון היא אחת הערים הכי יפות בישראל. יש לנו משאב טבע נדיר והוא הים ויש לנו את רצועת החוף הכי יפה בישראל. כיום ישנה הגירה חיובית לעיר ואין ספק שהיציאה הצפונית החדשה שידרגה משמעותית את העיר והשכונה. אני מתפלא שברנע לא במקום הראשון בדירוג".

דרור אלמלם, זכיין אנגלו סכסון אשקלון

מה כ"כ אטרקטיבי בברנע? 

"יש בה הכל. שטחים פתוחים, גני שעשועים, מרכזי בילוי, כל מה שתושב צריך יש בשכונה. הבונוס הענק שלה כמובן הוא מרחק ההליכה מהים וגם המצב הסוציואקונמי יחסית ליתר העיר גבוה יותר. הכביש החדש שנפתח הרים את השכונה. אנשים כבר לא צריכים להיכנס למרכז העיר כדי לצאת ממנה. אשתי מורה בניצן ובעבר היא הייתה צריכה לצאת שעה לפני הזמן כדי להגיע לבית הספר. היום תוך 10 דקות היא כבר בעבודה בזכות היציאה הצפונית החדשה".

מה מחירי השטחים בשכונה?

"מי שרוצה לקנות שטח בברנע ב' וג' יצטרך לשלם 6.5-7 מיליון ש"ח, רק עבור השטח. זה עניין של היצע וביקוש ביקוש גבוה מאוד".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

השכונה הצפונית מכבבת במקום השישי בדירוג השכונות המבוקשות בישראל. רוצים לקנות מגרש בשכונה ובקו ראשון לים? תתחילו לחסוך והרבה. דרור אלמלם: "שכונה מדהימה, יש בה הכל" | מילן מועלם
דילוג לתוכן