חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכל בגלל השיניים: קרב סוער בין בכיר במשטרה לאשתו

קצין משטרה בכיר מהדרום, נקלע לויכוח משפטי סוער עם אשתו במהלך הליך הגירושין | מילן מועלם

קצין משטרה בכיר מאזור הדרום, הנמצא בהליך גירושין מאשתו נאלץ להיקלע למאבק מסוג אחר, בשדה  קרב אותו הוא לא ממש מכיר.

אותו קצין שעבריינים רבים חוששים ממנו, ומרגיש בבית בחדרי החקירות ומול בכירי ארגוני הפשע, נקלע בשנים האחרונות למערכת יחסים רעועה עם אשתו.

השניים היו נשואים שנים רבות , ולהם ילדים משותפים המתגוררים באחת מערי הדרום. לפני מספר חודשים בעקבות אותה התדרדרות  ביחסים, החליט הקצין לפרק את החבילה ועזב את הבית. לאחר שניסיונות הגישור כשלו, החליטו בני זוג להתגרש באופן סופי.

במהלך הדיונים על תנאי הגט, ולאחר שמרבית תנאי ההסכם בין השניים סוכמו בדרך לצאת לדרך חדשה – העלתה האישה באמצעות בא כוחה עו"ד גיל שחף בקשה לא שגרתית. "אני דורשת שתממן לי טיפולי שיניים בעשרות אלפי שקלים כחלק מהליך הגירושין".

בבקשה שהוגשה לבית משפט לענייני משפחה באשדוד בדרום,  מצוין כי על הבעל לדאוג לרפואתה ולצרכיה של אשתו. בבקשתו הסתמך עו"ד שחף על חוקי המשפט העברי, ולפיהם מי שלקח אישה, חייב לדאוג גם לבריאותה.

עוד מצוין בבקשה כי למרות הגירושין, והיות שהבעל בכיר במשטרת ישראל, שהפרוטה מצויה בכיסו, בעוד מצבה הכלכלי של האישה בכי רע, מן הראוי הוא שהבעל יישא בהוצאות הטיפול.

הבעל מצדו, מסרב לבקשתה של אשתו וטוען כי מלבד תשלומי המזונות שהוסדרו הוא אינו חייב לה  דבר. כעת ייאלץ בית המשפט להכריע, האם אותו קצין בכיר ישוב להיות אימת העבריינים, או שמא ייאלץ להגיע לבתי משפט, לדיונים מסוג אחר.

"מבלי להתייחס לתיק המדובר", ציין עו"ד שחף, "במקורות המשפט העברי רשום במשנה במפורש כי בעל שלקח אישה חייב לדאוג גם לרפואתה, בטח במצב בו מדובר בסבל מתמשך עוד מהזמן בו השניים היו נשואים".

הליכה מסוכנת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

קצין משטרה בכיר מהדרום, נקלע לויכוח משפטי סוער עם אשתו במהלך הליך הגירושין | מילן מועלם
דילוג לתוכן