חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבעל הימר, האישה תבעה

זכות פעולת בזק משפטית, הציל שרון קולסקי כספי דירה שהסתבר שהאיש מכר במרמה | מילן מועלם

בני זוג מבוגרים מהאזור חיו שנים רבות יחד. לשניים ילדים גדולים ונכדים ונדמה שחייהם התנהלו על מי מנוחות. יצוין כי מדובר בזוג אמיד במיוחד ולהם נכסים רבים באזור, המניבים בעבורם הכנסה יפה מאוד בכל חודש.

לפני מספר חודשים הגיעה האישה למשרדו של עורך הדין שרון קולסקי, מומחה לדיני משפחה וסיפרה לו כי החליטה להתגרש באופן מיידי: "גיליתי שבעלי מהמר, מתברר שהוא מפסיד כספים רבים, ואני מעוניינת להתגרש".

עו"ד שרון קולסקי החל לבצע עבודה משפטית מהירה, על מנת לדאוג לזכויותיה של האישה. הוא הוציא צו דחוף לבית משפט לענייני משפחה בקרית גת, בדרישה להשארת המצב על כנו כך שהאיש לא יוכל למכור אף נכס שבבעלותו ורשום על שמו בלבד, עד לחלוקת הרכוש מחדש. השופטת נתנה החלטה לתגובתו של הבעל שהתחייב לא למכור את הנכסים. 

לאחר מתן ההחלטה, הוגשה בקשה למתן צו לרישום הערה בטאבו ובית המשפט נתן החלטה ולפיה התבקש עו"ד שרון קולסקי להסביר מדוע נדרש ישום הערה בטאבו בעוד האיש התחייב שלא למכור את הנכסים.

עו"ד שרון קולסקי, הגיב: "עם כל הכבוד , אי אפשר לסמוך על הבטחתו של האיש, ואני דורש לרשום את ההחלטה בטאבו ולהחיל הקפאת מצב באופן מיידי", בקשתו התקבלה ועורך הדין שרון קולסקי מיהר לטאבו להציג את ההחלטה , ולהגן על הנכסים של אותה אישה.

 אלא שרק אז, התגלתה גודל התרמית והאישה הבינה, כי הפניה שלה לעורך הדין שווה לה למעלה מ- 600 אלף שקלים.

עורך הדין שרון קולסקי, קיבל פניה מעורך דין שסיפר לו, כי אחד הנכסים כבר נמכר. לתדהמתו הוא גילה, כי מכיוון שהקונה לקח משכנתא, הבנק חייב אישור של שני בני הזוג לפני מכירת נכס, גם אם הוא רשום רק על שמו של אחד מהם. 

כשהבין זאת הבעל המהמר, זייף את חתימתה של אשתו והדירה עמדה להימכר. אלא אז כשהגיעו לטאבו, אותה הערה שנרשמה על ידי עו"ד שרון קולסקי גרמה להקפאת העסקה וחשפה את התרמית.

לאחר המקרה הכין עורך הדין הסכם חדש, עם חלוקה שוויונית של כל הנכסים שרשומים על שמו של האיש, חילק אותם שווה בשווה בין האיש והאישה, ואף חסך להם סכומי כסף לא מבוטלים, בכך שמנע מכירת הדירות ותשלומי מס מיותרים.  

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

זכות פעולת בזק משפטית, הציל שרון קולסקי כספי דירה שהסתבר שהאיש מכר במרמה | מילן מועלם
דילוג לתוכן