חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היום שאחרי: הראיה שהסגירה את הבגידה   

לאחר שהבעל חשד שאשתו בוגדת בו, הוא החליט להפעיל חוקר פרטי. בדיון בבית הדין הרבני היא הכחישה, אך נותרה המומה אל מול הראיה שהציג | מילן מועלם


בעלה של עורכת דין תושבת האזור, חשד כי היא בוגדת בו. לאחר שמספר פעמים חזרה מהעבודה בשעות מאוחרות הביתה, החלה לדלוק אצלו נורה אדומה.

מבלי לשתף אותה בחששותיו, החליט להפעיל חוקר פרטי שיבדוק, האם אכן חושיו מחודדים, או שמא מדובר בחשדות שווא.

לאחר תקופת מעקב, חייג אליו החוקר וקבע איתו פגישה: "לצערי חושיך לא הטעו אותך", אמר לו מעברו השני של קו הטלפון.

בפגישה ביניהם סיפר לו החוקר כי אשתו מרבה להיפגש עם עורך דין מאזור המרכז, במה שנראה כמו פגישות שחורגות מענייני עבודה.

באותו שלב, אולי מתוך תקווה כי בכל זאת מדובר ביחסי עבודה, שאל הבעל כי אולי אין ממש בטענות החוקר, ואחרי הכל יתכן כי השניים מקיימים קשר עסקי בלבד.

אלא שאז הראה לו החוקר תמונות, ובהן מופיעה אשתו כשהיא נכנסת למשרדו של הקולגה עם חמגשיות של אוכל בידיה, ויוצאת משם לאחר לא פחות משלוש שעות.

כשיצאה משם, נסעה לבית המרקחת, קנתה דבר מה וזרקה את הקבלה לפח. יתכן כי זריקת אותה קבלה, נתנה את הגושפנקא הסופית לדבר הבגידה, שכן אותו חוקר שהוציא את הקבלה, ראה כי עורכת הדין רכשה את גלולת היום שאחרי- פוסטינור, אותה גלולה שמונעת כניסה להריון לאחר יחסי מין לא מוגנים.

עו"ד גיל שחף

בינתיים, החלו השניים, להם ארבעה ילדים, בהליך גירושין. את אותה קבלה שמר הבעל כ 'נשק יום הדין' עד לדיון בבית הדין הרבני שנערך לאחרונה.

בדיון נשאלה האישה על מעשיה לאחר אותו מפגש עם עורך הדין. היא נשאלה על כך שיצאה מה שתיארה כפגישה עסקית עם כפכפים, ועורך הדין עם מכנסיים קצרים וקפוצ'ון ואמרה כי יתכן וכך הם עבדו.

כשעומתה עם העובדה שעצרה בבית מרקחת הכחישה, וכשהוצגה הקבלה טענה כי לא מדובר באשראי שלה. כעת יחליט בית הדין, על המשך הליך הגירושין בין השניים.

"מבלי להתייחס לפרטים", ציין עו"ד גיל שחף המייצג את הבעל, "אני בטוח כי בית הדין הרבני יעשה את עבודתו וייתן פסק דין בהתאם להלכה".

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן