חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תביעה: "משאית הזבל גררה אותי על הקרקע"

עובד תברואה תושב האזור תובע את חברת הביטוח בלמעלה מ-800 אלף שקלים: "במהלך משמרת כעובד תברואה נפלתי, המשאית גררה אותי על הקרקע ונגרמו לי נזקים קשים"


החיים כעובד תברואה ודאי לא פשוטים, נכון שהמשכורת אולי לא רעה, ומדובר במספר שעות בודדות ביממה של עבודה, אבל יחד עם זאת – בטח בימים קרים אלו – מדובר בעבודה קשה ולא פשוטה.

עובד תברואה מהאזור, גילה על בשרו כי אם לא די בקשיים הרגילים לעיתים אף הדברים עשויים להשתבש. לפני כשלוש שנים הגיע האיש לעוד משמרת שגרתית בעבודה, תפקידו היה לעמוד בחלקה האחורי של משאית הזבל, תוך שהמשאית עוברת ממקום למקום והוא ועוד איש צוות אוספים את האשפה בכל עצירה.

אלא שבאותו יום משהו השתבש באותו תיאום מוכר בין נהג משאית הזבל לאותו עובד. בטרם הוא התמקם במקומו, נהג המשאית החל בנסיעה, תוך שהאיש מחליק ואוחז במשאית כשהוא נגרר על הקרקע, "נפלתי ואיבדתי את שיווי משקלי נפלתי ונגררתי מספר מטרים, וכתוצאה מכך נחבלתי ונפגעתי בפלג גופי השמאלי קרסול ושוק שמאל, תוך שאני אוחז מנגד בידי הימנית, בידית של המשאית מאחור", כך העיד לאחרונה במסגרת תצהיר עדות שנתן בבית  המשפט.

תוצאות התקלה היו לא פשוטות. לאחר המקרה ניגש האיש לקבלת טיפול רפואי במוקד בטרם ולאחר מכן לקבלת טיפול בבית החולים. בהמשך התברר כי הוא סובל מקרע בגיד בשוק שמאל, ובקרע באחד השרירים.

לאחר המקרה פנה האיש לעורך הדין כהן איל ממשרד עורכי הדין כהן- קריסי המתמחים בדיני נזיקין בבקשה כי יסייע לו.

ראשית, ניהל עו"ד כהן את ההליכים במוסד לביטוח לאומי שכן התאונה היתה תאונת עבודה והנפגע הוכר כמי שסובל מ-36 אחוזי נכות והוא החל מקבל גמלה בגין נזקיו.

לאחר סיום ההליכים כנגד המוסד לביטוח לאומי הגיש עו"ד כהן תביעה כנגד חברת הביטוח של המשאית בו פירט את נזקי הנפגע. "לפני קרות התאונה עבדתי עבודה פיזית שעות ארוכות ללא כל בעיה ומגבלה" טען הנפגע בתצהירו אולם עקב התאונה לא יכול היה הנפגע להמשיך לתפקד באופן מלא בעבודתו והוא פוטר ממנה.

במקביל, טען התובע, כי בהמשך נאלץ לעבור טיפולים רפואיים רבים וניסה למצוא מקום עבודה חלופי אולם גם ממנו פוטר עקב מגבלותיו.

לבסוף, טען התובע, כי מצא עבודה, אך בשכר נמוך משמעותית מזו שהרוויח כעובד תברואה.

עו"ד אייל כהן

 

במסגרת כתב התביעה טען עו"ד כהן כי על חברת הביטוח לפצות את הנפגע על מלוא הפסדיו לעבר ולעתיד וכן לפצותו על מלוא נזקיו האחרים, לרבות צער כאב וסבל ועזרה צד ג' – והכל מעבר לתגמולים שקיבל ויקבל מהביטוח הלאומי שיעמדו על סך הגבוה מ- 600,000 ₪.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן