חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פורצת גבולות: שירה איסקוב מעוררת השראה

את הטור השבוע אני רוצה להקדיש לאישה החזקה בישראל, האישה שהבינה שמה שעברה זאת לא בושה אלא אירוע משמעותי בחייה ממנו היא יכולה לצמוח ולצאת לדרך חדשה.

אירוע ששינה את חייה, פניה, נפשה ואמונתה בבני אדם, אירוע שיהפוך אותה לאישה הרבה יותר איתנה מול משברי החיים,שירה איסקוב. היא דיברה אתמול לא כי היא רוצה שתרחמו עליה, היא דיברה כדי שאת ואתה תקשיבו לה ותתעוררו.

בחמישי בערב שודר החלק הראשון על ניסיון הרצח במצפה רמון,על החיה הבלתי מרוסנת, אביעד משה, אותו אחד ששירה שמה בו את מבטחה והייתה בטוחה שהם ביחד "עד שהמוות יפריד ביננו" כלשונה. על הרוצח. שירה, כמה שאני רוצה את האומץ שלך.  

הוא אמנם לא הצליח לרצוח אותה, אבל הוא רצח חלק ממנה. חלק בנשמתה. היא האמינה בו והוא בגד באמון שלה, באהבה שלה וכל זה בגלל טירוף אותו אביעד מכנה אהבה.

שירה יכלה לבחור להיות במקום המסכן, להישען על אהבת הקהל ולבכות מבוקר עד לילה על מר גורלה, אבל היא בחרה בדרך מעוררת השראה, לקום על רגליה תרתי משמע ולדבר. לדבר אל הנשים שאולי חוו ואולי עוד יחוו מערכת יחסים הרסנית. כזאת שתפגע בהם כלכלית, מינית, פיזית, נפשית, מילולית. שיגידו מה שיגידו, אף אחת לא צריכה לחוות את זה. אף אחת. 

במקביל לתוכנית של שירה, התקיימה בעיר הרצאה של המנטור הטוב בישראל, אלון אולמן. הרצאה שכל מי שעדיין לא הספיק לחוות(כי זאת חוויה ולא רק דרשה), פשוט חייב להספיק. ההרצאה נקראת פריצת גבולות ושירה פרצה ועוד איך. היא יכלה לבחור לגסוס ולמות באותה דירה במצפה רמון אבל היא נלחמה על החיים והעבירה מסר ברור למה אנחנו בעולם.

כל עוד יש לנו הזדמנות ואפשרות לחיות, עלינו להילחם במובן הטוב של המילה, כדי לזכות להנות מהחיים. לא להקשיב למה ההוא או ההיא אומרים, מי שמעביר עלייך ביקורת ומנסה לפגוע בך אישית, הוא לא יותר מקנאי, ממורמר ואדם שהיה רוצה לחיות כמוך. מאנשים כאלה תתרחקו, כי הסוף לא יהיה טוב. תראו את שירה.

אם תגידו לאלון אולמן שאתם מקשיבים לרעשי רקע, הוא יגיד לכם שבחיים לא תצליחו להגיע למטרה שלכם. ואתם? יש לכם מטרה? יש לכם דרך? יש לכם סיבה לחיים? אם עדיין לא, תצפו בשירה איסקוב ותבינו שלהיות אומלל זאת בחירה, להיות גיבור זאת אמירה.

כשאתם בצומת דרכים בחייכם, אל תבחרו בדרך הקלה, אל תוותרו, אל תגידו שזה לא יעבוד כי זה כן. תילחמו כמו ששירה נלחמה באביעד משה בעלה החולני, בדירה במצפה רמון. לבד! תאמינו רק בעצמכם, תילחמו ותזכרו תמיד שלא משנה כמה קשה מצבכם, יש אחת שהייתה כבר במוות ועמוק מאוד בתחתית והצליחה לחזור ממנו. ואם שירה הצליחה, גם אתם יכולים. בהצלחה,שבת שלום.

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן