חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התביעה שהתהפכה

תושב האזור שנתבע על סך כחצי מיליון שקלים על ידי גרושתו  פנה לעו"ד שרון קולסקי מאשדוד. לאחר מאבק משפטי, לא רק שלא שילם את הכסף אלא אף קיבל את שוויה של חצי מדירתו בעבר | מילן מועלם


גבר שהתחתן לפני שנים לא מעטות, היחסים בינו ובין אשתו עלו על שרטון, והשניים החליטו על פרידה. הם התגרשו, ואף הכירו בני זוג חדשים.

לפני כשלוש שנים, למעלה מ-10 שנים לאחר שהתגרש ממנה, קיבל האיש תביעה מאשתו לשעבר תושבת אזור אשקלון .

בתביעה דורשת ממנו האישה לשלם לה סכום של כחצי מיליון שקלים. לטענתה, האיש לא שילם לה תשלומי מזונות שנתיים על בנם המשותף כשהיה בגילאי 16- 18, ואף לא נטל חלק בתשלומי המשכנתא משך 7 שנים.

לאחר שקיבל את התביעה פנה האיש לעורך הדין שרון קולסקי, מומחה לדיני משפחה – בבקשה כי יסייע לו.

עו"ד קולסקי נכנס לעובי הקורה ובדק את הנושא. בדיון בבית המשפט לענייני משפחה באשדוד טען עו"ד שרון קולסקי, כי האיש שילם מזונות לגרושתו בחלק מהתקופה בה היא טענה שלא עשה זאת.

 

כמו כן לאחר הסכם הגירושים ביניהם, ומתוך הרצון להגיע לשלום בית, חזרו בני הזוג לחיות יחד, ועל התקופה בה חי בבית אין כל הגיון לדרוש תשלום מזונות.

 

בנוסף בדיון טען עו"ד שרון קולסקי, כי בחלק מהתקופה עליה טענה האישה, כי מגיע לה פיצוי כיוון ששילמה משכנתא, השתתף הגבר בתשלומי המשכנתא.

 

עוד העלה עורך הדין את טענת השיהוי וטען כי לו אכן נפגעה האישה, מדוע חיכתה למעלה מ-10 שנים בכדי להגיש תביעה נגד בעלה לשעבר.

 

באותו שלב דחה בית המשפט את התביעה וביקש מהאישה להגיש תביעה חדשה, בלי לבקש תשלומי מזונות כיוון שאלו אינן מגיעם לה. האישה לא התייאשה והגישה תביעה נוספת.

 

באותו שלב, אותה אישה שחשבה, כי תרוויח מאות אלפי שקלים, גילתה על בשרה כי לפעמים בחיים ,שתיקה שווה זהב- כמאמר הפתגם המפורסם.

 

בדיון נוסף שנערך בגין התביעה השנייה, טען עו"ד שרון קולסקי, כי דירתם המשותפת הייתה אמורה להימכר, אלא שבפועל האיש עזב את הדירה, לא נהנה ממנה ומי שגרה שם הייתה אותה אישה, שאף הזמינה את הוריה להתגורר עמה משך מספר שנים.

 

בתום הדיון קבע בית המשפט כי הזכויות בדירה רשומות על שניהם, לכן תיעשה תביעה לפירוק שיתוף, הדירה תימכר והכסף יחולק בין הצדדים,

ללא החזר המשכנתא ששולמה על ידי האישה.

לאחרונה אכן נמכרה הדירה, ואותו גבר שחשב, כי חרב עליו עולמו, לא רק שלא שילם כחצי מיליון שקלים, אף קיבל למעלה מ-800 אלף שקלים שוויה של מחצית הדירה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן