חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסכסוך שהסתבך 📸

האישה הגישה בקשה לצו הגנה לאחר שהתלוננה במשטרה כי הבעל תקף אותה. בדיון הוכיח עו"ד שרון קולסקי כי האישה התלוננה על אירוע שהתרחש זמן רב קודם לכן- והבקשה נדחתה על הסף


לצערנו מקרי אלימות רבים מתרחשים כנגד נשים. נשים שחוששות מאלימות של בני זוגן ממהרות להוציא צווי הגנה במטרה כי שלומם יובטח, והן לא ייפגעו חלילה מאלימות של בן זוגן.

אולם, יחד עם זאת ישנן מי שמנצלות את אותו כלי בכדי להתנגח בדרך כלל על רקע סכסוך בהליכי גירושין, על מנת לפגוע בו ולהכפיש את שמו.

כך קרה כאשר בסוף השבוע שעבר, הגיע בני זוג הנמצאים בהליכי גירושין לדיון בצו הגנה שהאישה תושבת האזור ביקשה להוציא כנגד בעלה, בטענה כי היא חוששת שיפגע בה. הבקשה לצו ההגנה נכתבה לאחר שהאישה אף הגישה נגדו תלונה על אלימות. אלא שבמהלך הדיון הוכיח עורך דינו של הגבר עו"ד קולסקי, כי באותו יום הגיע האיש לקחת את חפציו מהבית, ולא הפעיל כל אלימות כנגדה.

כששאל על כך את האישה בדיון, הודתה האישה כי אכן לא הייתה אלימות נגדה באותו יום, אולם התרחשו אירועים כאלו בעבר, לכאורה. חשוב לציין כי צווי הגנה ניתנים, על מנת להגן על צד שחושש כי הצד האחר יפגע בו, במטרה כמובן למנוע פגיעות אלימות ומתן פתרון מהיר על מנת להרגיע את הרוחות.

לאחר ששמע בית המשפט את העובדה כי צו ההגנה הוגש בעקבות אירוע אלימות שהתרחש, לכאורה הרבה קודם לכן, ציין עו"ד שרון קולסקי כי הגשת בצו מטרתה להוציא את האיש מהבית ותו לא, בכדי שלא יוכל לקחת את חפציו, בעקבות כעסה של האישה עליו, הנובע מסכסוך הגירושין שבו הם נמצאים. לאחר הדברים קבע בית המשפט כי אין כאן מקום לצו הגנה.

באותו שלב הציג עו"ד קולסקי הקלטה של שיחת טלפון, ובה נשמעת האישה טוענת כי כלל אינה חוששת מבעלה, מה שעוד שהחליש את בקשת הגשת צו ההגנה. באותה שלב ביקשה האישה כי האיש לא יחזור יותר לביתה.  גם בקשתה זו נדחתה ובית המשפט קבע כי הוא רשאי לחזור לביתו ובין היתר, לקחת את הציוד האישי שלו.

כעת ינסו השניים להשלים את הליך הגירושין שלהם בצורה רגועה ומסודרת יותר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן