חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה כאב 📸

במהלך צביעת חניון, הפעילו אנשי האחזקה את מאווררי החניון .כתוצאה מכך  דלת החניון נטרקה בעוצמה על כף ידו של תושב אשקלון, שעבד במקום 📸


התביעה הגיעה לסיומה. תושב העיר תבע וזכה ב 150 אלף ש"ח כל טריקת דלת חניון בהרצליה על ידו.

לפני כארבע שנים נערכה באותו חניון צביעה. על מנת לאוורר את המקום החליט האחראי על החניון להפעיל את המאווררים בעוצמה מרבית, על מנת להעביר את ריח הצביעה ולאוורר את המקום, לימים יתברר כי אותה טעות תעלה כ-150 אלף שקלים ואצבע כואבת.

תושב אשקלון שעבד כאיש אחזקה במקום, וכמובן לא ידע על עוצמת המאווררים נכנס לחניון ופתח את הדלת.

לתדהמתו עקב עוצמת האוויר, הדלת נטרקה בחוזקה על אצבעו, והתוצאה הייתה כואבת. הוא החל לזעוק מכאבים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

בצילום שערך במקום התברר כי בעקבות המכה הוא סובל משבר באצבע. בעקבות השבר, הוא אף הוגבל בתנועה, נעדר מעבודתו קרוב ל-3 חודשים ונאלץ לבצע טיפולי פיזיותרפיה, על מנת להחזיר את ידו השמאלית לתפקוד מלא.

עו"ד אייל כהן

 

לאחר המקרה פנה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן- קריסי המומחים לדיני נזיקין, בבקשה כי יסייע לו.

ראשית פנה התובע לביטוח הלאומי באמצעות עו"ד כהן ונקבעו לו אחוזי נכות בגינם קיבל פיצוי מהביטוח הלאומי ולאחר מכן הגיש עו"ד כהן תביעה כנגד הבניין והחברה המפעילה אותו.

"מעשיה ומחדליה של הנתבעת עולים כדי רשלנות", טען עו"ד כהן בכתב התביעה. לטענתו של עו"ד כהן, האחריות הבלעדית על תוצאות התאונה, היו של החברה המפעילה  את המקום.

בנוסף דרש עו"ד כהן בתביעה לפצות את הנפגע מאשקלון, בגין הוצאות רפואיות, עזרה וסיעוד בעבר, והפסד השתכרות. בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה נקבע כי האיש יפוצה ב-85 אלף שקלים מהחברה, בנוסף יקבל גם 57 אלף שקלים מביטוח לאומי וכן תשלום עבור ימי היעדרותו ובסך הכל כ-150 אלף שקלים בעקבות נזקיו בגין התאונה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן