חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באנו לעבוד: מדור פניות הציבור של הזירה 📸

השבוע במדור: מוטמנים מסוכנים בסיטי והזנחה עצובה ברחוב עוזיאל. כיצד פעלה העירייה? 📸מילן מועלם


מידי שבוע בימי רביעי, נביא כאן בפניות הציבור של הזירה את הסיפורים שלכם: כל מה שלא טופל כשניתן וכל עוולה עירונית שמצדיקה תיקון. השבוע במדור: ההזנחה בשכונת שמשון וגם מי יקח אחריות על הנזקים של החברה לפינוי המוטמנים?

רוצים להשתתף במדור? שלחו הודעה בווצאפ 0585220213, או למייל zirashkelon@gmail.com


רחוב שילה, שכונת הסיטי

לפני כחודשיים הגיעו משאיות פינוי אשפה לרחוב שילה 2 וגרמו נזק משמעותי לפח המוטמן ולתאורת הרחוב והמצלמה של הדיירים, באמצעות המנוף.

מאז ועד היום, קיבלה העירייה עשרות פניות מהדיירים, בפרט שהשבר במוטמן מסכן מאוד את ילדי הבניין שמתקרבים להשליך אשפה.

למרות פניות הדיירים, בעירייה סירבו לתקן את התאורה וביקשו הוכחות שאכן חברת פינוי האשפה היא שאשמה. העירייה ביקשה צילומים למרות שהדיירים הבהירו שהמצלמות נשברו על ידי החברה שנבחרה על ידי העירייה.

בנוסף, כך לטענת התושבים, העירייה המשיכה להתעלם מהקריאות שפתחו הדירים בנוגע לתיקון הפח המוטמן.

בעקבות פניית הזירה, הגיע הבוקר בקר שטח למקום וראה את הנזק שנגרם למוטמן. הוא שוחח עם הדיירים והבטיח לקדם את תיקון המוטמן בהקדם.

מהעירייה נמסר: "בקר שטח שוחח עם התושבת ונפגש עמה על מנת לעמוד מקרוב אחר הטענות המתוארות. בהתאם לכך, הפניות הועברו להמשך טיפולם של הגורמים המקצועיים, כמו גם לעניין המוטמנים, בהם יבוצע תיקון".

רחוב עוזיאל, שכונת שמשון

רחובות רבים בשכונת שמשון מוזנחים, מלוכלכים ומופקרים בחסות החוק. פעם אחר פעם שומעים תושבי הרחובות שמתלוננים על ריצוף שבור וסכנות בסמוך לבניינים, שמדובר בעצם בשטח פרטי והעירייה לא אחראית על מצב שטחי הפנים.

אלא שכל בר דעת מבין שתושבי השכונה לא ישקיעו מכספם (שאולי אין להם) כדי לסדר את דרכי הגישה לבניינים וגם אם מדובר בשטח פרטי, יש מקום להפעיל שיקול דעת ולסייע מצד העירייה.

"המקום נראה זוועה. הכל שבור והרוס, המדרכות המובילות לבניינים מהוות סכנה בפרט למבוגרים שם ולילדים ולאיש לא איכפת. זאת שכונה עם אנשים טובים שבסך הכל רוצים לראות קצת שטחים ירוקים וליהנות מנוף שיש בגל שכונה אחרת", אמרה תושבת הרחוב.

מהעירייה נמסר: " השטח המדובר הוא שטח פרטי אבל אנחנו בודקים אם ניתן לעשות משהו לפנים משורת הדין".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן