חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהבת חינם: אתם פונים, אנחנו מטפלים📸

אתם פונים, אנחנו מטפלים‼️

מידי שבוע בימי רביעי, נביא כאן בפניות הציבור של הזירה, את הסיפורים שלכם: כל מה שלא טופל כשפניתם וכל עוולה עירונית שמצדיקה תיקון. השבוע: שטח ציבורי באפרידר ופארק בנווה דקלים.

גם אתם מכירים בעיות שדורשות טיפול? מוזמנים לפנות ונסייע. מוזמנים לפנות בווצאפ 058-5220213 או במייל zirashkelon@gmail.com

רחוב גלעד , פארק נווה דקלים.

על פי עדויות התושבים, השטח בפארק הפסטורלי בנווה דקלים מוזנח.

במשך חודשים ניסו התושבים לפנות למוקד אך בכל פעם קיבלו הודעה שהפניה טופלה ונסגרה, אף על פי שלא טופלה כלל.

תושבת השכונה מספרת: "התעייפתי מלפנות לעירייה. כבר שנים אני פונה ומבקשת שינקו קבוע אבל מתעלמים. את לא יודעת כמה אנרגיה ועצבים הוצאתי על זה. ממש מלחמת התשה".

📸פארק נווה דקלים

 

דב ברייר, שכונת אפרידר.

בסמוך לבנייני המגורים ברחוב קיים שביל, שטח ציבורי בבעלות העירייה. השביל הלא מתוחזק הפך להיות מוקד לזריקת פסולת על כל סוגיה.

העירייה הבטיחה בעבר לתושבים שתרצף את השביל. מאחר וזה לא בוצע, בוחרים תושבים לראות בשביל כאתר פסולת ומקום בו ניתן לתת לבעלי חיים לעשות צרכים מבלי לנקות.

תושבת השכונה מספרת: "אני דיירת מזה 22 שנים ברחוב ומאז ועד היום הבטיחו שברגע שיהיה פיתוח מגורים סביבתי ינגישו את המעבר וירצפו אותו.
נבנו בניינים חדשים בכל הרחוב במהלך השנים. לפני כשלוש שנים פיתחו את שביל הגישה בין הבניינים , אולם את שאר השביל לא השלימו והשאירו אותו כשביל עפר מלוכלך.השביל מהווה מטרד תברואתי , מזבלה ומחראה של כלבים".

📸 השביל בדב ברייר

 

איך הגיבו בעירייה לפניה?


| פנינו הבוקר למנהלת אגף השירות לתושב , אושרה צרויה ימין, שמיד עם קבלת הפניות, ערכה בירור ודאגה לשלוח אנשי צוות למקומות המדוברים. עובדי העירייה שוחחו עם התושבים שהתלוננו וכבר בימים הקרובים, יגיעו אנשי מקצוע לטפל בשביל באפרידר ובפארק בנווה דקלים.

מעיריית אשקלון נמסר: "בקר שטח של מוקד 106 יצר קשר עם הדיירים, נפגש עמם במקום המדובר ויחד עברו על הפניות בנידון. כבר היום יחלו עובדי העירייה בטיפול בפניות על מנת לתת מענה מקצועי, יעיל ואפקטיבי לתושבים".

🌟נמשיך לעקוב🌟

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן