חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלחץ הכריע: ההורים מבטלים קייטנות📸

לאור העליה המשמעותית במספר החולים במוסדות חינוך בעיר בימים האחרונים , ביקשו הורים רבים לבטל את הרישום לקייטנה. בעירייה הודיעו שיחזירו את הסכום היחסי. היום התגלו 4 חולים נוספים בבתי ספר ובגנים 📸 מילן מועלם


הלחץ הכריע: העליה שנרשמה בימים האחרונים במספר החולים במוסדות החינוך בעיר גרמה לעשרות הורים להגיש בקשה לביטול הרישום לקייטנות.

ההורים הציפו במייל ובטלפונים את משרדי העירייה ודרשו לדעת מה יעלה בגורל כספם במקרה של ביטול. בעירייה הודיעו שיחזירו את הסכום היחסי להורים שיחליטו להשאיר את הילדים בבית.

 

רק היום התגלו ארבעה חולי קורונה חדשים במוסדות החינוך. שלושה מהם במצפה ברנע ( כזכור, בתחילת שבוע נמצאה מורה חולה ובעקבותיה נערכו בדיקות לתלמידים ומורים נוספים) .

שתי כיתות נוספות נשלחו היום לבידוד בבית הספר וראש העיר בוחן את האפשרות להכריז על סגירה של בית הספר בהתאם לנתונים שיקבל. התייעצות בעניין תתקיים בהמשך. ההורים שניסו לברר מדוע בית הספר לא נסגר, קיבלו תשובה: "מי שחושש שלא יביא את הילדים ללימודים".

בנוסף למצפה ברנע, בגן צבעוני בשכונה נמצא חולה קורונה והגן נסגר.

כאמור בימים האחרונים נסגרו עשרה גנים ולמעלה ממאה מילדי העיר שוהים בבידוד.

בעניין המחסור בזמינות לבדיקות קורונה, בעירייה אמרו אתמול שהאחריות היא של משרד הבריאות אך כשהבינו את מצוקת ההורים ואת המחסור שיכול להוביל לכאוס, החליטו להתערב ולנסות לפתור את הבעיה שנוצרה מול משרד הבריאות וקופות החולים.

תמשיכו לחכות: באשקלון ממציאים את החוקים מחדש 📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן