חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמשיכו לחכות: באשקלון ממציאים את החוקים מחדש 📸

הורים לילדים שנשלחו לבידוד, נלחמים מול הרשויות לקבל בדיקת קורונה: "רק מי שעם קשרים ומרפקים קיבל, הוטרינר העירוני לא חזר אלינו. בקופ"ח טוענים בניגוד להנחיות משרד הבריאות שלא צריך בדיקות". כל הפרטים 📸 מילן מועלם


איבדו שליטה? בימים האחרונים נשלחו עשרות ילדים באשקלון לבידוד, אחרי שנחשפו לאנשי צוות שחלו בקורונה. חלק מהילדים קיבלו הפניות לבדיקות, אך באופן תמוה, לא כולם.

הורים סיפרו היום ל'זירה' על טרטור בלתי פוסק ועל תחושה של ייאוש ואיבוד שליטה. לטענתם, כל הרשויות מתנערות מאחריות על המצב. כשהם פונים לעירייה, מפנים אותם לצוות החינוכי. הצוות החינוכי מתנהל מול הממונה על הקורונה מטעם העירייה, ד"ר שפירו, הוטרינר העירוני שלא מספק תשובות לטענתם ובקופות החולים יש שטוענים שהילדים כלל לא זקוקים לבדיקה.

מבדיקה שערכנו היום מול משרד הבריאות, מתברר שכל ילד ששהה בסביבת מורה/איש צוות חינוכי שנדבק בנגיף, חייב בבדיקה:  לאנשים ללא תסמינים שהיו במגע הדוק עם חולה מאומת במסגרת מוסדות חינוך והופנו לבידוד, מבוצעת בדיקת קורונה".

ההורים סיפרו היום:" במקום שהכל יתנהל בצורה ברורה ומסודרת, הודיעו לנו שהגן נסגר והילדים בבידוד ומשם שקט מוחלט. אף אחד לא עדכן אותנו מה הלאה ואיך בכלל מתמודדים עם זה שיש לנו ילד בבידוד. יש לנו עוד ילדים בבית ואנחנו מודאגים. רק מי שיש לו קשרים ומרפקים מקבל בדיקה בקלות".

עוד סיפרו:  "אף אחד לא לוקח אחריות.העירייה אומרת שנפנה לגננת, הגננת פונה לוטרינר העירוני שאמר שיבדוק ולא חזר עד עכשיו, בקופות החולים מערימים קשיים על ביצוע הבדיקה ואנחנו פשוט מתוסכלים".

אמא נוספת כתבה לנו היום: "התקשרו אליי לקבוע תור נאמר לי שבאשקלון אין כבר יומנים ויש לי 2 אופציות 1. לחכות שיפתחו יומנים באשקלון 2. ללכת לעיר אחרת לעשות את הבדיקה. נאלצתי לקחת את האופציה השנייה. פשוט הזוי, נאלצתי לקסוע בשדרות".

מהעירייה טרם נמסרה תגובה אך מקורבים לראש העיר הבטיחו שיבדוק מיידית את הטענות. התגובה תובא כשתתקבל. 

"אנחנו עובדות בפחד, הגיע הזמן לסגור"📸

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן