חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוויה קורעת לב: מקסים שמעוני הובא למנוחות

פרסום ראשון | הבעלים של אלעפיה נחקר ושוחרר למעצר בית. מפרטי החקירה עולה החשד כי המקום פעל ללא רישיון עסק, צוותי הכיבוי וההצלה נחרדו מהמחזה: "זירה קשה שלא נתקלנו בה מעולם"  | מילן מועלם

חשד למחדל חמור במאפיית אלעפיה באשקלון: בעל העסק נעצר אתמול על ידי המשטרה ונחקר בתחנה בחשד לגרימת מוות ברשלנות. בסיום החקירה שוחרר למעצר בית. גורם במשטרה סיפר הבוקר ל'חדשות הזירה באשקלון' כי על פי החשד, המקום פעל ללא רישיון עסק – דבר שנמצא באחריות העירייה ולא ברור האם נאכף על ידם שכן המקום רק הלך וגדל לאורך השנים.

עוד סיפר כי הזירה הייתה קשה מאוד ומותו של מקסים שמעוני ז"ל נגרם ככל הנראה מרשלנות. מחקירה ראשונית עולה כי במקום היה צובר גז עצום שעלול היה לגרום להרוגים נוספים. במשטרה טוענים כי החקירה רק בראשיתה אך כאמור בעל העסק חשוד בגרימת מוות ברשלנות ובמקביל נבדק הליך לסגירת העסק.

גורם הצלה שנכח בזירה סיפר הבוקר: "מדובר בזירה מהקשות שראינו, אפילו כזאת שלא נתקלנו בה מעולם. אנחנו בוחנים אפשרות לספק שירותי פסיכולוג לצוותים שנחשפו למראות הקשים. זה היה אירוע חריג וטרגי".

כזכור, אתמול בצהריים, מקסים שמעוני, בן חמישים תושב העיר – נהרג מפיצוץ שאירע במטבח מאפיית אלעפיה. ככל הנראה מדובר בתקלה טכנית שהובילה לפיצוץ. מעוצמת הפיצוץ אחד מקירות המאפיה התמוטט חלקית. בסרטון אבטחה נראים שני ילדים שחוזרים מבית הספר וחולפים במקום שניות לפני הפיצוץ.

אחיו אלי שמעוני ספד לו אתמול וכתב: "שאומרים אלוקים לוקח את הטובים אז הוא לקח הפעם את הטוב ביותר. אחי דם שלי היקר לי מכול ז״ל. תעירו אותי מהחלום הלב שלי נשרף. ה״ נתן ה״ לקח יהיה שם ה״ מבורך".

חובשי רפואת חירום במד"א לורה זוהר וברק עזרן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס רב והמולה רבה. תוך כדי שמירה על בטיחות הצוותים נכנסו אל העסק וראינו גבר שוכב על הריצפה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

מיכאל ראשיד ואריאל זוהר חובשי איחוד הצלה מסרו: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי נשמע פיצוץ מתנור במהלך עבודתו במאפייה ובעקבות כך הוא נפצע אנושות. למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן