חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חבריו של אמיר סעדה: "לא נתן לאיש להיות רעב"

אמיר סעדה שנרצח אמש במגדל הובא למנוחות הלילה בבית העלמין באשקלון. הותיר אישה, בנות וחברים רבים. מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה | מילן מועלם 

הלוויתו של אמיר סעדה שנרצח אמש בפתח בית עסק בשכונת מגדל, נערכה הלילה בבית העלמין באשקלון. סעדה ז"ל הותיר אחריו אישה, בנות וחברים רבים שספדו לו לאורך היום.

חבריו סיפרו כי נהג להעניק ארוחות חמות ללא עלות לכל מי שידו אינה משגת ובניגוד לפרסומים, כבר לא השתייך לארגונו של שלום דומרני ולא היה בעולם הפשע בשנים האחרונות. במשטרה בודקים מספר כיוונים ועד כה לא נעצרו חשודים. צו איסור פרסום גורף הוטל על פרטי החקירה.

סעדה היה פעיל במטה הבחירות של ראש העיר תומר גלאם ונשאר בקשרים הדוקים עם ראש העיר גם אחרי בחירתו. מקורבים לשניים מספרים על חברות קרובה וקשר טוב שליווה אותם לאורך השנים: "הם תמיד היו שם אחד עבור השני", סיפרו חברים משותפים.

"ראינו אותם עומדים ומחכים רעולי פנים. פתאום שמענו יריות והם ברחו מהמקום מיד", סיפר עד ראיה ששהה בבית עסק סמוך. דקות אחרי הירי טרקטורון שרוף אותר בכניסה לבית העלמין וישנו חשד כי מדובר בטרקטורון איתו הגיעו החשודים.

חובש בכיר במד"א יניב טייר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

כוחות המשטרה בהם חוקרי המז"פ, הגיעו לזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים, במקביל לפעולות חקירה ראשוניות וסריקות במטרה להתחקות אחר זהות החשוד.

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, קיים מיד אחרי הרצח הערכת מצב, בה ציין את מאבקו המתמשך של המרחב בארגוני הפשיעה והחיכוך המוגבר עם העבריינים שהוביל לסיכולם של עבירות מתחום הפשיעה אלימה. כמו כן, הנחה כי חקירת הרצח תתנהל בימ"ר לכיש, תוך נקיטת כלל האמצעים הנדרשים על מנת להתחקות אחר זהות המעורבים ולהביאם לדין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן