חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קטטה שיצאה משליטה: הוארך מעצרם של החשודים ברצח דוידוביץ'

הלוויתו של בן דוידוביץ' התקיימה הערב בבית העלמין באשקלון, מעצרם של החשודים במעורבות ברצח הוארך היום בתום דיון בבית המשפט | מילן מועלם 

בית המשפט הורה היום להאריך את מעצרם של ארבעת המעורבים ברצח בן דוידוביץ' ז"ל אתמול לפנות בוקר בגן האירועים גני הצבי בברכיה. מעצרם של שלושה הוארך בחמישה ימים ומעצרו של הקטין הוארך בשלב זה בארבעה ימים. בשבוע הבא יתייצבו שוב בפני בית המשפט.

על פי החשד, בין המעורבים התפתחה קטטה בתוך כתלי האולם. המריבה יצאה מפרופורציה והמשיכה לחניון שם התפתחה קטטה נוספת בה היה מעורב דוידוביץ'. אחד מהחשודים דקר מספר פעמים את הקורבן שהתמוטט כעבור מספר דקות ופונה לברזילי בניידת טיפול נמרץ.

כאמור, אמש נקבע מותו של דוידוביץ' כשהוא מותיר אחריו הורים, אחים, אישה וילדים. חברים רבים ספדו לאורך היום לנרצח שיובא למנוחות הערב.

גורם המקורב לצדדים סיפר הערב: "כלל המעורבים מכירים זה את זה ולא הייתה בינהם יריבות יוצאת דופן. חלקם אף היו חברים של בן. היו שם סמים ואלכוהול וויכוח סתמי יצא מפרופורציה עד לכדי רצח. כולם המומים ולא מבינים איך זה הגיע למצב כל כך חריג. ויכוח טיפשי נגמר כל כך רע, זה לא נתפס".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן