חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תעלומת הפריצות נפתרה

17 מקרי התפרצות לבתים ורכבים נחשפו ע"י משטרת אשקלון במהלך השבוע החולף - 4 חשודים נעצרו לחקירות משטרה, ומעצרם הוארך

במהלך החודשיים האחרונים הצטברו בתחנת אשקלון תלונות בגין מקרי התפרצות לבתים ורכבים, במקומות ובמועדים שונים, בהם רחוב אליהו בו נפרץ מחסן ונגנבו כלי עבודה יקרים, רחוב השבטים שם נפרץ ביתה של קשישה ונגנב כסף מזומן, בית העלמין ממנו נגנבה קופת צדקה, רחוב ביאליק שם נפרצו רכבים במועדים שונים.

חוקרי משטרת אשקלון יחד עם יחידת המז"פ של מרחב לכיש, פעלו לאורך השבועות האחרונים לאסוף כל בדל של ראייה וממצא, שיכול להוביל לזהותם של החשודים באותם מקרי התפרצות וגניבה, ועבודה מאומצת זו הניבה תוצאות, עם מעצרם במהלך השבוע החולף של 4 חשודים (18-40, רהט ואשקלון), בגין 17 מקרי התפרצות וגניבה ברחבי העיר, אליהם נקשרו החשודים, כל אחד בחלקו.

בהתפרצויות שבוצעו ע"י החשודים שפעלו כל אחד באופן עצמאי, נגנבו כספים, מכשירי סלולר, כרטיסי אשראי, פנקסי המחאות, כלי עבודה.

ברשותו של אחד החשודים (18) שנתפס על חם ע"י השוטרים לפני כיומיים ברחוב עמיעוז, נתפסו פרטי רכוש בהם רב קו ות.ז שעפ"י החשד נגנבו. מעצרם של כלל החשודים הוארך ע"י בימ"ש השלום.

במשטרת אשקלון ציינו, "מדובר בשורת מקרי התפרצות ברחבי העיר, והעובדה שהן בוצעו ע"י חשודים שונים, הקשתה על מלאכת איסוף הראיות והממצאים, אך לאחר שריכזנו מאמץ רב, הצלחנו לבסוף להוביל לזהויות המעורבים, ראשית כדי למנוע את המשך העבירות והפגיעה ברכוש התושבים, ולאחר מכן למצות עימם את הדין."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

17 מקרי התפרצות לבתים ורכבים נחשפו ע"י משטרת אשקלון במהלך השבוע החולף - 4 חשודים נעצרו לחקירות משטרה, ומעצרם הוארך
דילוג לתוכן