חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוזרים לצעוד

מחזירים את הבנים: צעדת משפחת גולדין תתחדש ביום שישי בקריאה להשיב את הבנים השבויים ברצועת עזה | מילן מועלם

לאחר שנבלמה בצומת יד מרדכי צעדת הענק בדרישה להשבת הבנים, החליטה משפחת גולדין ביום שישי הקרוב, ט"ו באב (12.08.22) לקיים שוב את צעדת ענק מצומת יד מרדכי אל מעבר ארז בדרישה להשיב את הלוחמים והאזרחים משבי החמאס בעזה. 

כזכור, כארבע שעות לפני תחילת המבצע עלות השחר, נבלמה משפחת גולדין על ידי משטרת ישראל שביקשה לעצור את התקדמות הצעדה לכיון מעבר ארז לאור האיום הבטחוני. באותה שעה לא ידעו הצועדים כי הם חשופים לפיגוע נ"ט מרצועת עזה ולא ידעו על המבצע שעתיד לצאת לדרך שעות ספורות לאחר מכן. 

עם תחילת המבצע דרשה משפחת גולדין לסיים את המבצע רק אחרי החזרת הבנים השבויים כבר שמונה שנים ברצועת עזה אך המבצע הסתיים ללא התקדמות משמעותית במשא ומתן. 

צעדת משפחת גולדין בצל האיום הבטחוני

‏סרטון וידאו מ-💞Milen💞

לו"ז צעדת המחאה:

👈 11:00 יציאה לצעדה מצומת "יד מרדכי".

👈 12:30 הפגנה במעבר ארז.

בדף המאבק "הדר שלי" נכתב: "אנחנו נלחמים על הלוחמים ויש לנו משימה להשלים. בשישי הקרוב נשלים את צעדת הענק כי שוב ממשלת ישראל מסיימת מבצע צבאי ומפקירה את הבנים מאחור. זה לא מאבק על ימין או שמאל אלא על הערכים עליהם מושתתת מדינת ישראל. לבנים הלוחמים אין תג מחיר". 

לאה גולדין: "אני מעריכה את פועלם של כוחות הביטחון ומצפה מהם לשמור על ביטחון הצועדים ולאפשר את קיום הצעדה והמחאה בצורה בטוחה על מנת שלא נחזור על מראות האלימות הקשה שליוו את הצעדה בשישי האחרון."

המשפחה קוראת לאזרחי ישראל מכל הקצוות  להצטרף אל הצעדה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מחזירים את הבנים: צעדת משפחת גולדין תתחדש ביום שישי בקריאה להשיב את הבנים השבויים ברצועת עזה | מילן מועלם
דילוג לתוכן