חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 טיפים לבחירת תכשיטי זהב

קרדיט לתמונה: pexels

תכשיטי זהב ילוו אתכם לאורך שנים רבות וארוכות, מעבר לשימוש היומיומי בתכשיט או לצורך אירועים מיוחדים, כאשר אנחנו רוכשים תכשיט יוקרתי העשוי מזהב, ישנם מספר אלמנטים חשובים שצריך לקחת בחשבון. הנה 5 טיפים חשובים שיש להתייחס אליהם ברכישת תכשיטי זהב.

  1. המשמעות של מספרי הקארט

זהב הינו חומר גלם המצוי בטבע בכמות מוגבלת. כאשר אומרים תכשיט זהב, זהו שם כללי לתכשיט העשוי מזהב, אך עשוי להיות בעל חומרים נוספים בתוכו, ועל כן, תכשיטי זהב מזוהים על פי כמות הקארט שבהם, ככל שמספר הקארט גבוה יותר, כך הוא מכיל בתוכו יותר זהב. משקלי הזהב נעים החל מ-9 קארט שבו אפשר למצוא כשליש של זהב המעורב עם חומרים נוספים ועד ל-24 קארט בו התכשיט עשוי כמעט מ-100 אחוזי זהב. בהתאם לכמות הזהב בתכשיט כך יהיה מחירו בהתאם. מומלץ לשים לב לכמות הקארט שבתכשיט, כך שאם אתם מעוניינים להשקיע בתכשיט איכותי ועמיד מומלץ לרכוש קארט גבוה. איך תדעו שאכן מדובר בתכשיט זהב אמיתי? על כל תכשיט זהב מוטבע בתוכו, בצורה קטנה, חותמת, ולעיתים אף ניתן למצוא את מספר הקארט טבוע בהיחבא בתוך התכשיט.

  1. משקל התכשיט

משקלו של תכשיט הזהב נובע לא רק מסגנון העיצוב, אלא גם מאורכו, כמות הזהב שבו וכמובן אלמנטים נוספים שיש על גבי התכשיט, כמו אבני חן או יהלומים. למשקל התכשיט חשיבות רבה. אם אתם מחפשים אחר עגילי זהב הרי שמוטב לרכוש עגילים שאינם כבדים מידיי, בשונה משרשרת לדוגמא, שהיינו מעוניינים שתהייה בעלת נוכחות ולא תיעלם בין הלבוש. מומלץ לענוד את התכשיט כבר בחנות ולבדוק את משקל התכשיט. יש נשים שמעוניינות בתכשיטים כבדים ואחרות יעדיפו תכשיטים קלילים שכמעט ואינם מורגשים.

  1. צבע הזהב

זהב מגיע בשלושה צבעים שונים: זהב לבן, זהב צהוב וזהב כתום. הצבע הוא תולדה של שילוב החומרים הנוספים בתוך התכשיט, כמו גם כמות הקארט שמשפיעה גם היא על צבעו של התכשיט. את צבע הזהב יש לבחור על פי הסגנון האישי ולשם האירוע או המאורע אליו אתם רוכשים את התכשיט. ניתן גם למצוא תכשיטי זהב המערבים בתוכם מספר צבעים.

  1. עיצוב התכשיט

אפשר למצוא מגוון עצום של תכשיטים בכל סגנון וצורה, בין אם קלאסי, מודרני, וינטג', נקי או עשיר. כל אחד ואחת על פי ההעדפות האישיות שלהם. כאשר רוכשים תכשיט יקר, מוטב לתת את הדעת לגבי העיצוב שלו, וההמלצה היא לבחור בתכשיט קלאסי שיוכל לשמש אתכם לאורך שנים ארוכות. על אף העובדה שישנם טרנדים שונים בעיצוב של תכשיטים, הרי שהבחירה בתכשיט קלאסי תמיד תהייה הבחירה הנכונה ביותר.

  1. אחריות

רכישה של תכשיטי זהב היא לא עניין של מה בכך. לרוב אנחנו חוסכים את סכום הכסף על מנת לרכוש תכשיט איכותי, ועל כן, במיוחד כאשר מדובר בתכשיט זהב העשוי מאלמנטים שונים, יש לתת את הדעת גם לאחריות. שימו לב שאתם רוכשים את התכשיט ממותג מוכר או חנות ידועה, כזו שתספק לכם קבלה כמו גם אחריות ופירוט אודות המוצר אותו רכשתם.

כפי שראינו, רכישה של תכשיטי זהב צריכה להיעשות תוך מחשבה ושימת דגש על כמות הזהב שבתכשיט, הקארט, המשקל וכמובן האחריות, מעבר להיבט של עיצוב התכשיט שמוצא חן בעיניכם. בבואכם לבצע את הרכישה שימו לב לכל הפרטים הקטנים על מנת שתהיו בטוחים בתכשיט אותו רכשתם ותוכלו לעשות בו שימוש לאורך זמן, אחרי הכל, זהב זו השקעה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן