חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מציאות מטורפת: ישראל ממשיכה להתגונן במקום לעלות להתקפה

שדרות נצורה כמעט לחלוטין וכך גם ישובי העוטף, תנועת הרכבות מדרום לאשקלון מושבתת והתושבים מתוסכלים ובצדק: "במקום לעלות להתקפה, אנחנו בסגר" |מילן מועלם

היום בצהריים הוחלט על גיוס כוחות נוספים שיסייעו בבידוד המרחבים החשופים לרצועת עזה דרומית לאשקלון.

היציאה המרכזית של שדרות חסומה לתנועה בשל הסכנה וכך גם ישובים באשכול שנצורים בבתיהם ונאסר עליהם לצאת ולהיכנס.

תושבי שדרות מדווחים על עומסי תנועה כבדים ושכונה בה בוטלו קווי האוטובוסים העירוניים מאחר והיא חשופה לרצועת עזה.

צילום: מנדי ריזל

 

הג'יאהד האיסלאמי עדיין לא הגיב בפעולת טרור על מעצרו של המחבל בג'נין, אך מצליח בהחלט לזרוע פחד ואימה גם בקרב התושבים וגם אצל הדרגים הבטחוניים והמדיניים ששולחים מתווכים כדי לעצור את איומי הג'יהאד בתקווה שלא יתבצע ירי נ"ט או ירי רקטי.

הדרום סגור. תנועת הרכבות בוטלה, יציאות חיוניות נסגרו, ומדינת ישראל, במקום לעלות להתקפה ולא להתגונן, מתנהגת כמדינה חסרת יכולות ביטחוניות אל מול האיום מצד ארגוני הטרור. 

שר הביטחון גנץ הגדיל לעשות והגיב לאיומי הג'יהאד באיום חוזר שכפי שנראה לא ממש משפיע על ארגון הטרור: "אם לא ניתן יהיה לחזור לשגרה בעוטף, גם בתוך עזה לא תהיה שגרה", אמר גנץ ואנחנו, תושבי הדרום, כאן כדי להזכיר לו שאין שגרה בעוטף כבר יומיים. 

תושב שדרות אמר היום: "היעלה על הדעת שהג'יאהד ידווח לאזרחי ישראל על ההתרפסות של מדינת ישראל? היעלה על הדעת שארגון טרור ישבית את האזור מתי שהוא רק רוצה? היעלה על הדעת שתושבי הדרום מופקרים ושגרת חייהם מופרת לא רק באמצעות ירי רקטות? מסתבר שבמציאות הנוכחית שבה אנחנו נמצאים, התשובה היא כן והיא בהחלט לא נראית חריגה לממשלת השינוי בישראל". 

ובינתיים, מסתמן כי גם מחר ימשכו חסימות הכבישים בדרום בשל איומי הג'יהאד. ע"פ ההערכות, חוליית מחבלים ממתינה לבצע פיגוע באמצעות ירי נ"ט וגם ירי רקטי עדיין נלקח בחשבון. ומי סובל? כמובן שאנחנו, תושבי אשקלון, שדרות ועוטף עזה. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

שדרות נצורה כמעט לחלוטין וכך גם ישובי העוטף, תנועת הרכבות מדרום לאשקלון מושבתת והתושבים מתוסכלים ובצדק: "במקום לעלות להתקפה, אנחנו בסגר" |מילן מועלם
דילוג לתוכן