חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 דרכים לשדרוג ריהוט המשרד שלכם

 

לרבים מאיתנו, המשרד הוא הבית השני, ולחלקנו אפילו הבית הראשון. אנחנו מבלים שם הרבה אם לא את רוב שעות הערות, וגם צריכים להיות שם פרודוקטיביים. הצוות וההנהלה מצפים מאיתנו, אנחנו מצפים מעצמנו, והצ’ק לא יחתום על עצמו בסוף החודש, אז כדאי שנעבוד, ובמרץ. ואם כבר עובדים, אז עדיף שיהיה לנו נוח, אסתטי, ומהנה, כי אחרת זה יכול ממש לעייף.

לעבוד במשרד נעים ויפה זה לא מותרות, זה ממש חלק בסיסי ביום העבודה. מחקרים רבים נעשו על זה, והצביעו באופן חד משמעי כי סביבת עבודה נוחה ונעימה, אסתטית וארגונומית משפיעה באופן ישיר ובצורה חיובית מאוד על הפרודוקטיביות של העובדים שלכם, אז למה לא לתת להם יותר, ואז לקבל מהם יותר?

רגליים לשולחן, גלגלים לרהיטים, ועוד שדרוגים קטנים ואיכותיים

דוגמאות לשדרוגים קטנים יכולים להיות, למשל:

  • רגליים לשולחן – כמה פשוט, וכמה נוח, לעיתים השולחן נמוך מדי (או גבוה מדי), או שהרגליים שלו נשחקו. שינוי קטן, לא יקר, ובהחלט הכרחי, מאפשר לכם להתאים את השולחן לגובה של העובד הספציפי, כך שהתקנת רגליים לשולחן זה שידרוג ממש אישי, וכך גם להוסיף חידוש לרהיט, שיישמר לאורך זמן.
  • גלגלים לרהיטים – התקנת גלגלים זה לא סתם שדרוג, אלא שדרוג טכני, שמראה על קשב של המנהלים לצוות. אם יש לכם רהיט שצריך להזיז מדי פעם, או שאם רק היה אפשר להזיז בקלות רבה זה היה מקל על כולם, אז למה לא להתקין לו גלגלים, ומהיום קל להזיז אותו לאן שרק צריך במשרד, בחדר הישיבות ובכלל.
  • פחי אשפה דקורטיביים – מצד אחד, זה סה"כ פח אשפה, נכון? אז זהו, שלא. העניין עם פחי האשפה זה שכולם משתמשים בהם, כולם בלי יוצאים מן הכלל, מה שאומר שכדאי מאוד שהם יראו טוב, ויעבדו טוב. אם יש לכם פחים ישנים ולא אטרקטיביים במשרד, תשקיעו כמה שקלים, ותחליפו אותם למשהו נוח, עם רגלית, והנה, שדרגתם!
  • ספסלים ומושבים – לעובדים וללקוחות כאחד, ספסלים ומושבים נוחים זה שדרוג גם בנוחות, וגם באסתטיקה, שוב, משהו שכולם משתמשים בו, ואם לא, אז ברגע שתשדרגו, כולם ישתמשו.
  • להחליף חזית לרהיט – לפעמים הארון נראה ישן, וחבל. הוא מתפקד מעולה, הצירים תקינים, הכול בסדר, אבל החזית שלו כבר לא כמו פעם. בהוצאה קטנה מאוד אפשר לשדרג את הארונות בהחלפת החזית או התקנת חיפוי חדש, והנה, הארון חדש לגמרי.

תבדקו, תבחרו, ותתקינו!

עיצוב פנים הוא עולם ומלואו, ודורש לימודים די ארוכים. לא רק לימודים, גם כישרון טבעי, ולא רק בהתאמת צבעים. לדבר עם אנשים, להבין מה הם רוצים, להבין מה הם צריכים, ולהבין איך לחבר את כל החלקים בפאזל לכדי יצירה של עיצוב פנים נוח שמתאים לכולם זה אתגר אמיתי.

לטוב או לרע, ישנם היום אינספור אפשרויות שדרוג לריהוט המשרדי שלכם, ולפני שאתם רצים להחליף את כל הריהוט ולהתחיל מאפס, שזה יקר, תובעני בזמן, ומאוד מאתגר, אפשר פשוט להתקין כמה גאדג’טים, כמה אביזרים קטנים, ולעשות שדרוגים גדולים.

אפילו יותר מזה, שדרוגים קטנים ורבים משפיעים לאורך זמן רב יותר מ"מייק אובר" שלם למשרד, כי העיצוב מחדש מתחיל, ונגמר, בעוד שהשדרוגים הקטנים יכולים להימשך עוד ועוד, בהוצאה כספית נמוכה, ולייצר תחושה של התחדשות ללא הרף, מה שמעלה את המוטיבציה של כל הצוות, ומרים את המורל במשרד.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן