חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזם רובעיר אשדוד יוצא לדרך: 25 אלף שקל למימוש חלומות ורעיונות קהילתיים

מיזם רובעיר אשדוד יוצא לדרך: 25 אלף שקל למימוש חלומות ורעיונות קהילתיים

בעירייה הוציאו קול קורא המעודד פיתוח יוזמות קהילתיות-עירוניות של תושבים, לטובת יצירת תחושת שייכות ופיתוח מנהיגות מקומית. הצעות שייבחרו יזכו לתקצוב משמעותי וייצאו לפועל יחד עם העירייה

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "ההישגים הכי גדולים של האנושות התחילו מחלום קטן, מרעיון שהפך למציאות, מאנשים. מיזם רובעיר שיזמנו הוא בדיוק הדרך לשנות את התמונה והסביבה עבור החברים והמשפחה, עבור הקהילה היפה שלנו המורכבת מ-99 קהילות מיוחדות, ועבור אשדוד כולה".

רובעיר נועד לחזק את הממד העירוני והקהילתי, והוא מיועד ליחידים, קבוצות או עמותות – מאשדוד בלבד. בעירייה מציינים כי ניתן להגיש יוזמות חדשות בלבד, וכי לא יתקבלו הצעות של פרויקטים פעילים.

במסגרת רובעיר, ייבחרו עד 35 יוזמות שכל אחת תתוקצב בסכום שנתי של 25 אלף שקלים, שינותבו למימון העבודות עצמן ו/או רכישת החומרים הנדרשים לצורך ביצוע המיזם.

היוזמות הקהילתיות שאליהם מכוון מיזם "רובעיר" הן בתחומי עידוד שכנות טובה וערבות הדדית בין דיירי אותו בניין או שכונה, פיתוח מנהיגות ומעורבות לבני נוער ומיצובו כנוער יוזם לטובת כלל האוכלוסייה, שילוב אזרחים ותיקים ובני הדור השלישי בעשייה העירונית, הפגת בדידות ועידוד קבוצות בינדוריות.

כמו כן, ייכללו ב"רובעיר" יוזמות לשינוי פני המרחב הציבורי בשכונת המגורים ועידוד תחושת קהילתיות ושייכות, יוזמות שיחזקו את מעורבות התושבים ויתרמו להתנהגות אחראית כלפי הסביבה ובין אדם לחברו.

בעירייה הסבירו יבחנו כל הצעה שתוגש ותעמוד בתנאי המיזם: "אנחנו פתוחים גם לרעיונות נוספים הנוגעים לקהילה ולחיזוקה, ובטוחים שנצליח יחד עם התושבים להוציא לפועל פרויקטים שיתרמו לשדרוג החוסן הקהילתי".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מיזם רובעיר אשדוד יוצא לדרך: 25 אלף שקל למימוש חלומות ורעיונות קהילתיים
דילוג לתוכן