חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרגש: הפטיבול שנגנב משדרות, אותר באשקלון והוחזר לבעליו

זאוס נגנב מחצר ביתו בשעות הלילה והוחזק בתנאים קשים באשקלון. המשטרה מחפשת אחרי החשוד

חקירת המשטרה החלה בתחנת שדרות אמש, עם קבלת תלונתם של תושבי העיר, לפיה בשעות הבוקר הבחינו כי כלבם 'זאוס', גור מסוג פיטבול, נגנב מחצר הבית בשעות הלילה.

בפעולות חקירה מהירות ושיתוף פעולה של שוטרי החקירות והמודיעין בתחנות שדרות ואשקלון של מרחב לכיש, הצליחו השוטרים לפני זמן קצר לאתר כלוב קטן בעיר אשקלון, בו הוחזק הכלב מאמש בתנאים קשים ואינם ראויים, וחילצו משם את הכלב.

לאחר שבוצע אימות מול הוטרינר שאכן מדובר בכלב 'זאוס', השוטרים בישרו בהתרגשות רבה לבעליו כי הוא אותר, והם הוזמנו לאשקלון, שם קיבלו אותו חזרה אל חיקם, והודו לשוטרים על המאמצים והשבת כלבם האהוב. נמשכים המאמצים לאיתור החשוד בגניבת הכלב.

ק' האג"מ בתחנת שדרות, רפ"ק אושרי גואטה אמר: "מיד שקיבלנו את הדיווח, הבנו שעלינו לעשות כל שביכולתנו לאתר את הכלב, שכן חיות המחמד ובעיקר הכלבים, הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהתא המשפחתי, וזה ממש כמו לאבד בן משפחה. לשמחתנו, פעילות מבצעית שנערכה בעיר באותו הלילה בו נגנב הכלב, סייעה לנו יחד עם תחנת אשקלון להתחקות אחר זהות החשוד ומיקום הכלוב בעיר אשקלון, שם איתרנו אותו כשהוא מוחזק בכלוב צפוף ללא תנאי מחייה סבירים. ההתרגשות הייתה בשיאה כשראינו את הבעלים והכלב נפגשים שוב, וזה מבחינתנו שווה הכל."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

זאוס נגנב מחצר ביתו בשעות הלילה והוחזק בתנאים קשים באשקלון. המשטרה מחפשת אחרי החשוד
דילוג לתוכן