חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקה מוצלחת לטיילת הצפונית החדשה

הטיילת הצפונית החדשה הושקה בפסטיבל של אורות, צבעים ומוזיקה

פתיחה ברגל ימין: עיריית אשקלון פתחה את אירועי הקיץ עם השקת הטיילת הצפונית החדשה בפסטיבל 'קסם בטיילת'. במסגרת הפסטיבל יתקיימו מדי ערב מופעים אור-קוליים והוצבו פוד-טראקס וקירות צילום. למעלה מ-10,000 תושבים ביקרו ביום הראשון לפסטיבל שימשך עד יום שלישי.

לאחר מכן, ימשכו אירועי הקיץ בפסטיבל ענק המארח את מיטב האמנים בישראל והוא יתקיים לאורך טיילת בר כוכבא. הטיילת תחולק לשלושה מתחמים: במה מרכזית שתופעל בין השעות 19:00-21:30; מתחם ילדים שיפעל בין השעות 18:00-20:00 ומתחם הצגות שיפעל בין השעות 18:30-20:00.

ביום הראשון לפסטיבל, יום רביעי, 13.07.22, יופיעו בבמה המרכזית: שרית חדד, בניה ברבי, להקת הפיל הכחול, מושיקו מור ואופק ילד של קסם. ביום השני של הפסטיבל, יום חמישי, 14.07.22, יופיעו בבמה המרכזית: איתי לוי, נטע ברזילי, מור רביעי, רועי סנדלר ומיכל הקטנה.

ראש העיר, תומר גלאם: ״שמחים לפתוח את אירועי הקיץ של אשקלון במקום היפה ביותר בישראל, הטיילת הצפונית החדשה, ברצועת החוף שלנו. הפסטיבל שהאיר את העיר בצבעים מרהיבים וחוויה מיוחדת, הוא רק ההתחלה לשורה של אירועי קיץ שעוד לא היו כמותם באשקלון. מצפים לראות את התושבים באירועים נוספים וליהנות ביחד איתם מקיץ בלתי נשכח ומהנה במיוחד״.

צילום: יקיר סיאדה, אלדד עובדיה וסיון מטודי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הטיילת הצפונית החדשה הושקה בפסטיבל של אורות, צבעים ומוזיקה
דילוג לתוכן