חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

22,119 תלמידים ותלמידות יצאו לחופש הגדול

תלמידי אשקלון סיימו היום את שנת הלימודים תשפ"ב, יו"ר פורום ההורים, ראש העיר וראש מנהל חינוך מברכים | מילן מועלם

היום (חמישי) הגיעה לסיומה שנת הלימודים הנוכחית ו-22,119 תלמידות ותלמידים יצאו לחופשת הקיץ הגדולה. 

 

החל מיום ראשון, 03.07, יחלו קייטנות הקיץ בגני הילדים ובבתי הספר אליהם נרשמו למעלה מ-11,000 ילדות וילדים. 

במקביל, תתקיים קייטנת ׳סאמר סקול׳ לכיתות ה׳-ו׳ במסגרתה מורים מרחבי העולם מצטרפים לצוותים החינוכיים באשקלון כדי ללמד את הילדות והילדים אנגלית ברמה הגבוהה ביותר ובצורה חוויתית. 

יו"ר פורום ההורים העירוני, דודו לוי, אמר:" היום סיימו הילדים את שנת הלימודים תשפ"ב. שנה רצופה חוויות וארועים בחלקם מאתגרים כמו סגרים, סבבים, ואפילו שביתות כשאת כולם צלחו הילדים על הצד הטוב ביותר יחד עם ההורים שלקחו חלק לא קטן וחוו אתכם בדרכם את מה שעבר עליכם. אני מקווה ששנת לימודים תשפ"ג, שתבוא עלינו לטובה בע"ה, תהיה קלה מקודמתה, שנצלח כל אתגר ומהמורה בגבורה, שנגשים את כל החלומות השאיפות המטרות והיעדים שנציב לנו, שנזכור תמיד את הבסיס החשוב אותו אנו סופגים כל העת במסגרות החינוכיות ובבית, הערכים והמוסר ונממש אותם הלכה למעשה בחיי המשפחה והחברה במהלך החופש הגדול ובכלל. ילדים יקרים, הנו מהחופש הגדול, לכו לים, תצאו לחופשות משפחתיות , תפגשו עם חברים ואל תשכחו להזמין תמיד את כל החברים למפגשים ולשאול מה שלום החברים שלא תמיד נמצאים עם כולם. אל תשאירו אף חבר או חברה לבד בחופש. תעניינו בהם ותזמינו אותם כי הכוח של החברה שלנו הוא באחדותנו ובכבוד שאנו רוכשים לאחרים. שמרו על עצמכם בכל אשר תלכו, תאגרו כוחות מחודשים לשנה הבאה ואם אתם ישנים עד מאוחר לפחות תשטפו את הכוס של השוקו, הקפה או קערת הקורלנפלקס שתאכלו כשתקומו.

אני רוצה להודות בשם כל ההורים באשקלון לכל צוותי החינוך במוסדות השונים בגנים בבתי הספר בחטיבות בתיכונים בחינוך הרגיל המיוחד הפורמלי והבלתי פורמלי. 

למנהלים והמנהלות, הסגנים והסגניות, המזכירות, אבות הבית, היועצות, האחיות, המורים והמורות, הסייעות הצמודות, הגננות והסייעות על שליוותם את ילדיי העיר כל השנה ולסיומה בהצלחה רבה. 

תודה לכל וועדי ההורים בכיתות ובגנים שפועלים למען הילדים ודואגים שיהיה להם כיף בהתנדבות ובאהבה בכל ימות השנה מזמנם הפרטי והאישי וחשופים כל העת לביקורת יותר או פחות חיובית".

להורים מסר: "פורום הוריי אשקלון נמצא כאן עבורכם ועבור ילדיכם מגן ועד צבא, לסייע לתמוך לייעל ולפעול בכל ימות השנה, בשגרה, בחירום חלילה וגם בחופשות". 

ראש העיר, תומר גלאם: ״תלמידות ותלמידים יקרים, שמרו על עצמכם, היזהרו בדרכים, הישמעו להורים וחזרו אלינו למערכת החינוך בכוחות מחודשים. תודה לצוותים החינוכיים בבתי הספר ובגני הילדים על עוד שנת לימודים מצוינת ועל עבודה משמעותית בחינוך ילדינו. תודה להורים על שיתוף הפעולה התמידי. שתהיה חופשת קיץ מהנה, בריאה ובטוחה. נתראה באירועי הקיץ״. 

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: ״שנת לימודים נוספת ומוצלחת הגיעה לסיומה. אני רוצה להודות למנהלות, למנהלים, למורות ולמורים, לגננות ולסייעות על עבודה חינוכית יוצאת מן הכלל למען ילדינו. אנחנו כבר עם הפנים קדימה לשנת הלימודים הבאה. עד אז, מאחל חופשה בטוחה ומהנה לכולם״.

צילום: אלדד עובדיה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תלמידי אשקלון סיימו היום את שנת הלימודים תשפ"ב, יו"ר פורום ההורים, ראש העיר וראש מנהל חינוך מברכים | מילן מועלם
דילוג לתוכן