חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״הסדירו בהקדם את הצומת המסוכן בכניסה למתחם גלובוס סנטר מבקיעים״

יום אחרי יום התרחשו בשבוע החולף תאונות דרכים במתחם מבקיעים. התושבים מודאגים, גלאם קורא לרביבו ומיכאלי למצוא פתרון מיידי

בשבועיים האחרונים התרחשו מספר תאונות קשות בכניסה למתחם הקניות במבקיעים. תאונות אלו מצטרפות למאות התאונות בכניסה למקום מאז פתיחתו. ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, פנה הבוקר לשרת התחבורה, מירב מיכאלי ולראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, בבקשה דחופה לטפל באופן מיידי בצומת המסוכן בכניסה למתחם הגלובוס סנטר מבקיעים אשר נמצא בשטחה של המועצה האזורית חוף אשקלון. הכביש האמור אינו נמצא בתחום אחריותה של עיריית אשקלון אך הוא משרת אלפים מתושבי אשקלון מידי יום.

השבוע בכניסה למתחם מבקיעים, צילום: איחוד הצלה

 

גלאם כתב לרביבו: "אני פונה אליך, פניות חוזרות ונשנות, בשמם של תושבי אשקלון, בנושא הצומת המסוכן בכביש שדרות חיים בר-לב, בכניסה למתחם גלובוס סנטר מבקיעים. הכביש המדובר כידוע לך, כמו גם המתחם הפועל לצדו, נמצאים בשטח שיפוטה של המועצה האזורית חוף אשקלון, בראשותך, אך הוא נותן מענה לאלפי תושבי אשקלון שנוסעים בו מידי יום. תושבים, שמוצאים את עצמם בסכנת חיים של ממש בכל נסיעה בכביש בשל היעדר תשתיות ראויות במקום ומבנה לקוי מאוד שגורם לתאונות חוזרות ונשנות, חלקם עם פצועים קשה. כאמור, בשל הימצאותו של הכביש בשטח המועצה, אין לעיריית אשקלון כל סמכות לבצע בו שינויים והסדרי תנועה חדשים שלבטח היו מונעים את התאונה הבאה. אני מבקש ממך לנקוט פעולה בטווח הזמן המיידי על מנת לפתור את הסוגייה הקשה. הזמן לא פועל לטובתנו, כל יום שעובר גובה מחיר בצומת הדמים ויש לפעול שעה אחת קודם".

למיכאלי כתב גלאם: " אני פונה אליך, בשנית, בשמם של תושבי אשקלון, בנושא הצומת המסוכן בכביש שדרות חיים בר-לב, בכניסה למתחם גלובוס סנטר מבקיעים. הכביש המדובר כידוע לך, כמו גם המתחם הפועל לצדו, נמצאים בשטח שיפוטה של המועצה האזורית חוף אשקלון, אך הוא נותן מענה לאלפי תושבי אשקלון שנוסעים בו מידי יום. תושבים, שמוצאים את עצמם בסכנת חיים של ממש בכל נסיעה בכביש בשל היעדר תשתיות ראויות במקום ומבנה לקוי מאוד שגורם לתאונות חוזרות ונשנות, חלקם עם פצועים קשה. כאמור, בשל הימצאותו של הכביש בשטח שיפוטה של המועצה הסמוכה אלינו, אין לעיריית אשקלון כל סמכות לבצע בו שינויים והסדרי תנועה חדשים שלבטח היו מונעים את התאונה הבאה. אני מבקש לנקוט פעולה בטווח הזמן המיידי על מנת לפתור את הסוגייה הקשה שרק הולכת וגדלה. הזמן לא פועל לטובתנו, כל יום שעובר גובה מחיר בצומת הדמים ויש לפעול שעה אחת קודם".

תגובתם של איתמר רביבו ומשרד התחבורה יובאו בהמשך.

עיריית אשקלון מבקשת לעצור עליית תעריפי הארנונה למגורים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

יום אחרי יום התרחשו בשבוע החולף תאונות דרכים במתחם מבקיעים. התושבים מודאגים, גלאם קורא לרביבו ומיכאלי למצוא פתרון מיידי
דילוג לתוכן