חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

של מי הרעיון הזה?

"השבת נדרסת בחסות העירייה", אומרים הורי התלמידות באולפנת צביה שמתמודדים עם מועדון אגרוף לגברים שהוקם בבית הספר | מילן מועלם   

מישהו בעיריית אשקלון החליט שמדובר בצעד חכם והכניס לאולפנת צביה, מוסד חינוכי בו לומדות רק בנות, מועדון איגרוף, אליו מגיעים לרוב רק גברים.

הורי בית הספר דרשו להוציא מהמקום את המועדון וטענו כי אין זה הולם למקם בתוך האולפנה מועדון ספורט לגברים: "אנחנו מדברים על זה כבר תקופה ארוכה וסיפרו לנו אלפי סיפורים שזה זמני וזה יצא מכאן ברגע שימצא להם פתרון אחר אבל אותנו זה לא מעניין, אין מקום לגברים בתוך האולפנה".

בשבועות האחרונים נצפו אותם מתאמנים שמחזיקים במפתח למקום, נכנסים להתאמן גם בימי שבת באולפנה: "לצד בית כנסת שפועל כאן וכל הזמן פועלים לצמצומו, אותם מתאמנים נכנסים בלי בושה לבית ספר דתי בשבת, מישהו צריך לעצור את החוצפה הזו. השבת נדרסת בחסות העירייה", אמרו הורים.

גורמים בעיריית אשקלון סיפרו כי המועדון "נכנס" לאולפנה לפי דרישתה של מ"מ ראש העיר, סופה ביילין שביקשה למצוא לאנשיה מקום להתאמן.

אחרי מחאת ההורים, מחפשת העירייה בימים אלו מקום חלופי למועדון האיגרוף.

מעיריית אשקלון נמסר: "אולמות הספורט בכל רחבי העיר משמשים כמקום לפעילות עבור אגודות הספורט בשעות אחר הצהריים והערב. הפעילות אינה מתקיימת בשבת. במשך שנים פעלה אגודת האגרוף במקלט של אולם הספורט ובקרוב תעבור האגודה למשכנה החדש בסמוך למרכז קהילתי וולדנברג".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

"השבת נדרסת בחסות העירייה", אומרים הורי התלמידות באולפנת צביה שמתמודדים עם מועדון אגרוף לגברים שהוקם בבית הספר | מילן מועלם   
דילוג לתוכן