חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שרון אטלן תנהל את רונסון

שרון אטלן מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר התיכון אורט הנרי רונסון, זאת לאחר שמנהלת בית הספר הנוכחית, אורה גול, פורשת לגמלאות.

אטלן, בעלת שלושים שנות ניסיון במערכת החינוך הינה בוגרת בית הספר אורט הנרי רונסון וכן בעלת תואר ראשון בהיסטוריה מהאוניברסיטה העברית ובעלת תואר שני במנהל ומנהיגות מאוניברסיטת תל אביב.

במהלך השנים אטלן הייתה מורה להסטוריה, מחנכת ורכזת שכבה בחטיבה עליונה והחל משנת 2010 היא מנהלת את חטיבת הביניים בבית הספר הנרי רונסון.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני מודה לאורה על שנים של עשייה חינוכית למען תלמידי אשקלון ומברך אותה בהמשך דרך צלחה. ברכות גם לשרון על הצטרפותה לשדרה הניהולית האיכותית של מנהלי בתי הספר בעיר. אין לי ספק שניסיונה ומקצועיותה יתרמו לבית הספר בפרט ולמערכת החינוך העירונית בכלל."

ראש מינהל חינוך ותנו’’ס, יובל זוזט: "מבקש להודות מקרב לב לגב' אורה גול על עשרות שנים של עשייה חינוכית משמעותית וניהול ביד רמה של בית הספר לטובת קידום התלמידים באשקלון והצלחתם ברמה הערכית וההישגית. אני מברך את המנהלת החדשה, הגב' שרון אטלן אשר מכירה את בית הספר היטב וממשיכה את דרכה במערכת החינוך העירונית אל עבר אפיקים חדשים. אני משוכנע כי היא תוביל את בית הספר לפסגות חדשות."

מנהלת בית הספר אורט הנרי רונסון הנכנסת, שרון אטלן: "אני מודה למנהל החינוך בעיריית אשקלון, לרשת אורט ומשרד החינוך על הזכות שניתנה בידי לנהל את בית הספר אותו סיימתי כבוגרת ובו צמחתי בתפקידים רבים ומגוונים ב-30 שנות עשייה חינוכית. בית הספר אורט הנרי רונסון הוא בעל מסורת ארוכת שנים של מצוינות בחינוך ויחד עם צוות המורים ועובדי המנהל אמשיך להוביל את בית הספר קדימה."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן