חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זו הדרך הנכונה להעצמת מנהלים בארגון שלכם!

קרדיט לתמונות PIXABAY

עולם העסקים הפנים בשנים האחרונות שאי אפשר להגיע להישגים מבלי להשקיע בעובדים ולהפוך אותם לשותפים לדרך. ארגונים וחברות מבינים יותר מאי פעם שההשקעה שתוביל אותם להצלחה מתחילה מקואוצ'ינג לעסק.

נכתב בשיתוף עידית פליק

מה אתם צריכים לדעת על פיתוח מנהלים?

הסביבה העסקית היא מאתגרת ודינאמית יותר מאי פעם, בסביבה כזו מוטלות על דרג הביניים בכל ארגון לא מעט משימות ותחומי אחריות כאשר לעיתים המנהלים שמאיישים את התפקידים האלה אינם מצוידים בכלים הנכונים שיסייעו להם לצלוח את המשימה בהצלחה. קואוצ'ינג לעסק הוא בדיוק התהליך המתאים ביותר כדי לעבוד עם צוותים ניהוליים, מתוך מטרה לשדרג את היכולות שלהם ולהתאימן לדרישות ולאתגרים שמציבה בפניהם הסביבה העסקית.

אימון מנהלים עד כמה זה חשוב?

פיתוח ואימון מנהלים במסגרת של תהליך קואוצ'ינג לעסק עתיד להתמקד במספר תחומים חשובים אשר יספקו למאומנים את היכולות לתפקד בצורה טובה יותר במסגרת ארגון או חברה גדולה. תחילת התהליך בתיאום ציפיות בין המאמן למנהל, לעובדים הבכירים או לעובדים הזוטרים, שם יקבעו מטרות האימון בצורה משותפת והדרך לליווי נכון שיוביל להשגת תוצאות. המאמן, אשר מתפקד למעשה כמנטור עסקי בתהליך הקואוצ'ינג לעסק, יזהה את נקודות העוצמה והחולשה של המנהל או העובד שמולו וידע כיצד לנווט את התהליך בצורה המתאימה ביותר.

בתהליך של הדרכת מנהלים במרבית המקרים ניגע בתחומים מרכזיים הקשורים לתפקוד העסק ובהם שיפור ועבודה על יכולות מנהיגות, הנעת צוות עובדים מול כלל המשימות, יכולות של תקשורת בין אישית, העצמה אישית ובכלל שיפור היכולות האישיות והניהוליות כאשר תהליך כזה מוביל באופן טבעי לשיפור תוצאות בטווח זמן של מספר פגישות או שבועות.

כיצד תרוויחו מאימון עסקי לעסקים שלכם?

בין אם אתם המנהלים של תאגיד, חברה או ארגון אין ספק שהמטרה שלכם היא להגיע למטרות לטווח הקצר ולהגשים את החזון העסקי שלכם. הצלחה עסקית מבוססת בחיבור מוצלח של עובדים בכירים ועובדים זוטרים לחזון ולמטרות העסקיות, כאשר צוות העובדים מחובר ומעורב פשוט יותר להוביל את העסק להצלחה. השקעה בקואוצ'ינג למנהלים ללא ספק תסייע לכם לשפר את הביצועים העסקיים, תוך התמודדות יומיומית מול כל אתגר שיוצב בפניכם. בשנים האחרונות אנו עדים להבנה הזו בקרב ארגונים וחברות ולמעשה תהליכים של קואוצ'ינג עסקי הפכו למבוקשים ביותר ולחלק משגרת החיים העסקית.

אם אתם מתלבטים בנוגע לאימון עסקי למנהלים אתם חייבים להבין שסביר שהמתחרים שלכם כבר מבצעים אימון כזה ובמידה שגם אתם לא תקפצו על העגלה סביר להניח שתפספסו את הרכבת ותאבדו את היכולת שלכם להתחרות עסקית ולהוביל את העסק להצלחה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן