חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכת חינוך משובשת: "שביתה פראית"

יפה בן דוד הודיעה על שביתה בגנים ובבתי הספר היסודיים, הנהגת ההורים הארצית תוקפת את ההחלטה וקוראת להוציא צוי מניעה | מילן מועלם

הנהגת ההורים הארצית קראה אמש למשרד החינוך להתערב בהתנהלות השערורייתית של יפה בן דוד ולהוציא צו מניעה לשביתה הכללית במערכת החינוך, אך שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הייתה עסוקה והשתתפה בחתונת בנה של בן דוד ולא התייחסה לשביתה.

"אנו תומכים בדרישות המורים להעלות את שכרם, אבל ממש לא מובן מדוע הם פועלים להשבתות פראיות בעיצומו של מו״מ שאף עומד להתקדם. הנהגת ההורים הארצית קוראת למשרד החינוך לפעול מיידית להוצאת צווי מניעה נגד הסתדרות המורים, ולעצור את השביתה הפראית המתוכננת". 

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, הודיעה אמש על החרפת המאבק והשבתת הלימודים מחר בכל רחבי הארץ. השביתה תתקיים בגני הילדים ובתי הספר היסודיים. במוסדות החינוך המיוחד הלימודים יתקיימו כרגיל.

בן דוד אמרה: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ"לית המשרד, הממונה על השכר ואיתי – כבר מחר. זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך״.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

יפה בן דוד הודיעה על שביתה בגנים ובבתי הספר היסודיים, הנהגת ההורים הארצית תוקפת את ההחלטה וקוראת להוציא צוי מניעה | מילן מועלם
דילוג לתוכן