חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצהרת תובע נגד קטין מאשקלון: חשוד בעבירות חמורות ברשת

בן 17.5 עצור כבר שלוש שבועות אחרי שביצע מעשים מחרידים כנגד קטינים אחרים במשחק פורטנייט. בעירייה לא ידעו על המעצר

חוקרי מחלק נוער בתחנת באר שבע סיימו חקירת קטין בן 17.5 מאשקלון שביצע עבירות מזעזעות כלפי קטינים אחרים דרך הפורטנייט. הקטין עצור כבר שלושה שבועות ובעירייה לא ידעו על דבר מעצרו.

באחד המקרים שהתרחש בחודש מאי השנה, פנה אל החשוד ברשת בחור צעיר תושב הדרום שהנו בעל מוגבלות שכלית. החשוד החל לשחק עמו ולאחר שרכש את אמונו, נטל ממנו בתחבולה את פרטי המשתמש שלו למשחק, וכשזה דרש את פרטיו בחזרה החל החשוד לסחוט אותו באיומים, תוך שהוא משדל את אותו חסר ישע לפצוע את עצמו עם סכין עד זוב דם , לאכול את הצואה של עצמו , לשתות את השתן של עצמו, לחתוך את אצבעות ידיו ולדקור את עצמו בבטן, תוך שהוא אומר לו "תתאבד" ומאיים עליו שהוא יהרוג אותו וישלח עליו אנשים שייפגעו בו.

במקרה אחר שהתרחש בסוף חודש אפריל, שידל החשוד קטין אחר, כבן 12 תושב הדרום, להעביר לו בתחבולה כספים ופרטי חשבון בנק של הוריו, אז נטל החשוד במרמה 2000 שקלים מחשבון הבנק של האם באמצעות משיכה ללא כרטיס, התקין אפליקציה של בנק בו התנהל חשבון האם וניסה להעביר לחשבונו סכום של 48,000 שקלים.

בשני מקרים נוספים פרסם פוסטים משפילים אודות 2 קטינים, פוסט אחד אודות קטין שלטענתו הנו פדופיל עם תמונה ופוסט נוסף אודות קטינה שלטענתו הנה עוקצת כרטיסי אשראי. החשוד נעצר בתאריך 22/5 על ידי מחלק נוער באר שבע ומעצרו הוארך מעת לעת, אתמול הוגשה הצהרת תובע.

גורם במשטרה אמר: "מדובר באירוע חמור בו על פי החשד קטין בן 17 סחט כספים תוך ניצול בעלי מוגבלויות ודרישה לפגיעה עצמית על רקע מכירת חשבונות משתמשים במשחק פורטנייט. אנו פונים להורים לגלות ערנות בנעשה בקרב בני הנוער ולדווח בכל אירוע חריג".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בן 17.5 עצור כבר שלוש שבועות אחרי שביצע מעשים מחרידים כנגד קטינים אחרים במשחק פורטנייט. בעירייה לא ידעו על המעצר
דילוג לתוכן