חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Catalina Richie מגיעה לישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

לאחרונה החלו להימכר בישראל שעוני Catalina Richie, מותג שעונים המיובא באופן בלעדי על ידי חברת סמארטליקס. בשלב זה החברה השיקה בארץ את ליין שעוני הספורט אלגנט החכמים, שעונים חכמים המותאמים לקהל הישראלי, נשים וגברים.

קטגוריית הספורט אלגנט היא הקטגוריה הפופולרית ביותר בתחום השעונים בישראל. הציבור הישראלי אינו רוצה לעשות את הפשרה בין שעון יוקרתי ואלגנטי, לבין שעון פרקטי לחיי היום יום. ובעזרת שעוני הספורט אלגנט של Catalina Richie, אין צורך לעשות שום פשרה בין השניים.

שעוני הספורט אלגנט משלבים גם עיצוב יוקרתי וגם עמידות ופונקציות ספורטיביות. כך נולדו שעונים אשר יכולים להתאים לכל פעילות. זהו השעון איתו תצאו לבילוי ואירועים, השעון איתו תופיעו למשרד וגם השעון שתרצו אתכם בחדר הכושר.

העיצוב יוקרתי ומתוחכם

את שעוני Catalina Richie ניתן לתאר כשעונים בעלי נוכחות חזקה על פרק כף היד, אך יחד עם זאת עדינות ואלגנטיות. השעונים שומרים על המראה הקלאסי של השעון, עם הכפתורים בצידי השעון. סקרים שנעשו בקרב הצרכנים מראים כי רבים נרתעים מהמראה הטכנולוגי נטול הכפתורים אותו מציגים רבים מהיצרנים; מראה שהוא לפעמים גם ילדותי. חברת Catalina Richie זיהתה כי ישנו עניין וביקוש לשעונים חכמים המשמרים את המבנה הקלאסי של השעון ונותנים לו תחושה של תכשיט ולא סתם גאדג‘ט אלקטרוני.

השעונים מגיעים בגרסאות עם רצועות מחומר דמוי עור חזק ועמיד, או גרסאות עם רצועות סיליקון היפואלרגניות. קווי המתאר של השעון תמיד תואמים לרצועה, דבר המעניק לשעונים מראה סולידי ואסתטי.

וכמובן אתם יכולים לבחור סקינים לשעון (עיצובי המסך החכם) התואמים לעיצוב החיצוני והמתאר הכללי של השעון. כך אתם גם יכולים להוסיף לשעון שלכם את הנגיעה העיצובית האישית.

הפרקטיות על פרק כף היד

חברת Catalina Richie בחרה בקפידה את הרכיבים של השעון וכל המבנה העיצובי, על מנת לענות על אתגר הרב שימושיות. למשל באמצעות שימוש ברצועות הסיליקון החברה מעניקה לכם פתרון שהוא פרקטי גם כאשר אתם מזיעים במכון הכושר או נמצאים במקלחת, וגם כאשר אתם באירוע היוקרתי. היכולת לנקות את הרצועה ולהשתמש בה בכל מצב היא תכונה פרקטית חשובה מאוד. אך כמו כן ישנו דגש גדול על עמידות גם בעת ביצוע תרגילי ספורט.

הפונקציות שאתם צריכים

בחברת קטלינה ר‘יצי ניתחו היטב את הצרכים של קהל המשתמשים. הם בדקו מהן הפונקציות שהקהל מבקש, ובהתאם לכך הטמיעו אותן בשעות. והתוצאה היא שעון אלגנטי ספורטיבי המעניק לכם ערך במבחר פעילויות בשעות היום.

הצרכנים היום מודעים מאוד לנושא של בריאות ושמירה על כושר גופני. ולכן החברה הטמיעה בשעון חיישנים ופונקציות המספקים לכם מדדי בריאות חשובים כמו למשל ניטור לחץ הדם והדופק. כמו כן השעון מותאם למספר פעילויות גופניות שכיחות, כמו למשל הליכה, שחייה, יוגה, שימוש באלפטיקל ועוד. יצרנים אחרים לעתים מתגאים בעשרות פעילויות שונות, אך בפועל מדוע שתשלמו על שעון המותאם לסקי אתגרי או ראפטינג נהרות אם אינכם עוסקים בכך.

לסיכום שעוני Catalina Richie הם חידוש מרענן בתחום השעונים. פתרון רב תכליתי לחיי היום יום, בעל מראה אלגנטי ועמידות גבוהה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן