חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפקיר וברח

ע"פ כתב האישום, הנהג היה מודע לתאונה, עצר בצד הדרך והמשיך לביתו

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד עדי משרקי, בן 65 מאשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות של הפקרה ונהיגה רשלנית.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אברהם ביטון, בתאריך 14/5/22 בשעות הבוקר, נהג הנאשם ברכבו ברחוב בר כוכבא באשקלון, סטה ימינה ופגע בשני נהגים, שעמדו בכביש סמוך לרכביהם והם נפגעו קשה. לאחר התאונה, הנאשם עצר את רכבו כ- 20 מטרים ממקום הפגיעה, שהה במקום מספר דקות ולאחר מכן, עזב את מקום התאונה ונסע לביתו.  

בכתב האישום צוין, כי  הנאשם, במעשיו, נהג בדרך בקלות דעת או ברשלנות, גרם לתאונה בה נפגעו בני אדם והפקיר לאחר פגיעה את הנפגעים מבלי לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לפסול את רשיון הנהיגה שלו, שכן המשך נהיגתו של הנאשם מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי הוא אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה. בבקשת המעצר צוין, כי "קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, זאת מעצם חומרת מעשה ההפקרה אשר ביסודו יש ניסיון להימלט מהליכי משפט ומאימת החוק, בשים לב ששני בני אדם נפגעו חבלות חמורות ביותר והמשיב לא עשה דבר לסייע להם לאחר שגרם לפגיעה בהם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ע"פ כתב האישום, הנהג היה מודע לתאונה, עצר בצד הדרך והמשיך לביתו
דילוג לתוכן