חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כתב אישום: הניחו מטען וירו במטרה להמית

החשודים ניסו לחסל חשבונות והניחו מטען סמוך למסעדה עד אשר אחד מהם הבין את הסכנה ואסף את המטען בחזרה

 פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בב"ש כתבי אישום נגד 3 נאשמים, אשר הניחו מטען בכניסה למסעדת "לבונה אקספרס" באשקלון, ולאחר מכן ירו לעבר המסעדה וכן הניחו מטען בפתח ביתם של משפחת בעלי המסעדה.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד הילה דרימר יאיר, קשרו הנאשמים נתן שלמה ויבנאל קרטר מאשקלון קשר עם אלזפן ג'קסון מדימונה, ובמסגרת הקשר, הצטיידו במטען חבלה מאולתר, הגיעו בשעות הלילה באופנוע גנוב לפתח מסעדת "לבונה אקספרס", הממוקמת סמוך לתחנת דלק פז באשקלון והנאשם ג'קסון הניח את המטען.

לאחר המעשה, משהבין הנאשם שהמסעדה ממוקמת סמוך לתחנת דלק שהיתה פעילה באותה עת, החליט שלא להפעיל את המטען, אסף אותו ואמר לשני הנאשמים האחרים שהמטען אינו עובד. בעקבות כך, במסגרת הקשר, החליטו הנאשמים לשנות את התוכנית, והורו לג'קסון להניח את המטען סמוך לבית בו מתגוררים בני משפחתו של בעל המסעדה בשדרות, וכן לבצע ירי לעבר מסעדת לבונה.

הנאשמים מסרו לג'קסון אקדח טעון, הוא הגיע במונית יחד עם אחר בשעות הבוקר המוקדמות  לבית המשפחה בשדרות, וכשהוא עוטה כפפות, על ראשו "קפוצ'ון" ועל פניו מסכת קורונה, הניח שקית עם המטען שמתג ההפעלה כבוי סמוך לדלת הכניסה של הבית, בו ישנו בני המשפחה. לאחר מכן, חזר ג'קסון לאשקלון, הגיע לחניית המסעדה וירה 10 כדורים לעבר המסעדה.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד לפי חלקו, ביצוע עבירות נשק, ירי מנשק חם, נסיון להרוס נכס בחומר נפיץ ועוד.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי אם ישוחררו הנאשמים מהמעצר, קיים חשש לביטחון הציבור, שכן הנאשמים הניחו מטען חבלה מאולתר שבכוחו להמית ליד המסעדה הצמודה לתחנת דלק ורק לאור העובדה כי הנאשם הבין את הסיכון הגלום בכך, לא נגרם אסון גדול יותר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

החשודים ניסו לחסל חשבונות והניחו מטען סמוך למסעדה עד אשר אחד מהם הבין את הסכנה ואסף את המטען בחזרה
דילוג לתוכן