חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהפכת התחבורה: העירייה חסמה חניות בנווה אילן

למרות תלונות התושבים, איש בעירייה לא דואג לשנות את הסימון השגוי בחניה מרכזית בשכונה | מילן מועלם 

תושבי נווה אילן מתוסכלים: בשכונה שסובלת ממחסור בחניות, ישנו אולם ספורט ומאחוריו חניה מרכזית המשמשת גם דיירי הרחובות טבריה ופקיעין להם אין חניה פרטית. בנוסף חונים שם במקום המתנ"ס ואולם הספורט.

בהיעדר מקומות חניה לנכים, החליטה העירייה לסמן שתי מקומות במגרש המדובר אך הסימון השגוי הוביל לפלונטר כפול. 

לטענת תושבי השכונה, כל שימוש בחניות הנכים מבטל ארבע חניות אחרות מסומנות כחוק שלא ניתן לעשות בהן שימוש וכל שימוש באותן חניות חוסם את חניות הנכים. 

תושבי השכונה פנו מספר פעמים לעיריית אשקלון וביקשו לתקן את המחדל אך לא זכו למענה ואף הזמינו נציגי משטרה שלטענתם אמרו שהסימון אינו חוקי ויש לתקנו בצורה שתטיב עם הדיירים, באי המתנ"ס והנכים. 

תושבת השכונה סיפרה:"במשך שבועות אנחנו מנסים לגרום למישהו מהתחבורה בעירייה להגיע, אני בספק שיש בכלל עובדים במחלקת תחבורה. פנינו לראש העיר בדרכים המקובלות אבל לא קיבלנו מענה. בינתיים אנחנו מקבלים דוחות כי אין לנו ברירה אלא לחנות על מדרכות. הקופה הציבורית מתעשרת על חשבוננו למרות שאנחנו משלמים ארנונה ומגיעים לנו גם חניות בשכונה". 

חבר המועצה עו"ד איתי סהר, שמנסה לסייע לתושבים מסר: "כפי שהראתי בהצעה אחרי הצעה שהבאתי למועצה, אפס מענה למצוקות התושבים. משתלבות ועציצים, רעש וצילצולים ואפס שיפור באיכות החיים".

מעיריית אשקלון נמסר: "עיריית אשקלון תיקנה עוול של למעלה מ-10 שנים, בהן לא היו חניות נכים במקום, למרות שאושרו על פי חוק. עיריית אשקלון תמשיך לפעול לרווחת כלל תושביה במטרה להעניק להם את איכות החיים הגבוהה והטובה ביותר". 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

למרות תלונות התושבים, איש בעירייה לא דואג לשנות את הסימון השגוי בחניה מרכזית בשכונה | מילן מועלם 
דילוג לתוכן