חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרית רב-בריח – גב-ים תוקם באשקלון

רב-בריח וגב-ים מוציאות לדרך שיתוף פעולה נוסף שיציע למעלה מ-2,000 מקומות עבודה חדשים ומגוונים לתושבי אשקלון במתחם טכנולוגי מתקדם מהמובילים והגדולים בעולם
אלדד עובדיה

קרית ׳רב בריח׳ – ׳גב-ים׳, אחד ממתחמי הייצור המתקדמים והגדולים בעולם, נבנה בימים אלו בעיר בהשקעה כוללת של 620 מיליון שקלים בשטח כולל של 38 דונם מתוכם 55 אלף מ"ר בנוי, אשר עתיד לכלול, בין היתר, 4 קומות של תעשייה מתקדמת וחדשנית ו-2,000 מ"ר אשר ישמשו כמטה הנהלת החברה.

עם השלמת שלב ב', יכלול הפרויקט כולו- קריית רב בריח – גב-ים (שלב א'+ב') מפעלים בשטח כולל של כ-96 אלף מ"ר, על גבי חטיבת קרקע בשטח כולל של כ-93 דונם באזור התעשייה אשקלון, בהשקעה כוללת בסך של כ-620 מיליון ש"ח (חלק גב-ים כ- 470 מיליון ש"ח).

עם סיום ההקמה, תהפוך 'קריית רב-בריח – גב-ים' לאחד ממתחמי הייצור הגדולים והמתקדמים בעולם בתחום עיסוקה. מפעלי רב בריח החדשים יצוידו בטכנולוגיות יצור מתקדמות, אשר יאפשרו אוטומציה של מהלכי הייצור ויגדילו באופן ניכר את הפריון, הרווחיות לצד האיכות וכושר הייצור. המפעל החדש יענה לביקוש ההולך וגדל בתחום מוצרי תעשיית הבנייה בישראל, לצד הגדלת הייצוא בעיקר של דלתות הפלדה ליבשות אמריקה, אפריקה ואוסטרליה בעיקר.

ראש העיר, תומר גלאם: "בימים אלה מוקמת באזור התעשייה הדרומי באשקלון קרית ׳רב בריח׳ – ׳גב-ים׳ – ממתחמי הייצור המתקדמים והגדולים בעולם. המתחם החדש, שיציע למעלה מ-2,000 מקומות עבודה חדשים ומגוונים, יענה לביקוש ההולך וגדל בתחום מוצרי תעשיית הבנייה בישראל, לצד הגדלת הייצוא ליבשות אמריקה, אפריקה ואוסטרליה. אני מברך על שיתוף הפעולה בין שתי החברות הגדולות והחשובות במשק הישראלי וגאה על הבחירה בעיר אשקלון כמנוף לקידום התעשייה הלאומית ברחבי העולם."

מנכ"ל רב בריח, שמואל דונרשטיין: "בהתרגשות גדולה, פגשתי היום את ראש עיריית אשקלון תומר גלאם שבא לבקר עם בכירים בעירייה את אתר הבנייה של קריית רב בריח אשר ממוקמת באזור התעשייה הדרומי באשקלון. התרגשות משום מה? מפני שייחד עם תומר , לפני מספר שנים חלמנו ותכננו את המפעל הטכנולוגי הגדול בעולם בתחום תעשיית הפלדה , יחד אתו בנינו חזון – אני לחברה, והוא לעיר , לתעסוקה ולעתיד תושביה. כפי שאמרתי היום בפני כולם , "אין ספק שאם ראש העיר וצוות המנהלים לידו , היו מלווים את התעשייה הישראלית בהתפתחותה, הרי שהתוצאה הייתה אחרת וטובה בהרבה."

אלדד עובדיה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

רב-בריח וגב-ים מוציאות לדרך שיתוף פעולה נוסף שיציע למעלה מ-2,000 מקומות עבודה חדשים ומגוונים לתושבי אשקלון במתחם טכנולוגי מתקדם מהמובילים והגדולים בעולם
דילוג לתוכן