חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשת החינוך הותיקה פורשת

עדנה ולנשטיין עוזבת את מועצת העיר אך תישאר יועצת ראש העיר לענייני חינוך , שי עמירה חוזר | מילן מועלם

עדנה ולנשטיין, חברת המועצה הממונה על החינוך, הודיעה לראש העיר, תומר גלאם, על רצונה לפרוש מהחיים הפוליטיים ולהתמקד בחייה הפרטים והמשפחתיים.

ולנשטיין כיהנה כחברת מועצה מאז אוקטובר 2018 ומונתה על ידי ראש העיר להחזיק בתיק החינוך בשל ניסיונה הענף ורב השנים בתחום, בין היתר, כמייסדת ומנהלת בית הספר מקיף א' בעיר.

במהלך כהונתה קידמה ויזמה שורה של פרויקטים בתחום החינוך, בהם: לימודי האנגלית בגני החובה. כמו כן, בתקופתה, הגיעה מערכת החינוך להישגים היסטוריים עם הזכייה בפרס החינוך הארצי לראשונה בתולדות העיר, העלייה באחוזי הזכאות לבגרות שנושקים לכ-90% וההובלה של המקום הראשון בישראל באחוזי הזכאות לתעודת בגרות חברתית, שנה אחר שנה.

על אף הפרישה מהחיים הפוליטיים, סיכמו ולנשטיין וראש העיר כי היא תמשיך ללוות את תחום החינוך בעיר אשקלון כיועצת ראש העיר לנושא.

ראש העיר קיבל את הודעתה של ולנשטיין והודה לה על תרומתה לקידום החינוך באשקלון: "במשך שנים עדנה פעלה ללא לאות לקידום מערכת החינוך באשקלון והיא המשיכה לעשות כן גם במסגרת תפקידה כממונה על החינוך. עדנה ואני ראינו יחד את החשיבות בקידום ערכים לצד מצוינות, בקידום מעורבות חברתית ותרומה לקהילה לצד הישגים לימודיים ואני שמח שזכינו לראות יחד כיצד החזון החינוכי הופך מהלכה למעשה. אני מודה לעדנה על תרומתה הרבה לאורך השנים לעיר אשקלון בכלל ולמערכת החינוך העירונית ומאחל לה רק טוב ושנים בריאות ומאושרות".

עדנה ולנשטיין: "החינוך הוא אחד מאבני היסוד של החברה בכלל והעיר אשקלון בפרט. ביחד עם ראש העיר לקחנו את התחום הזה כמה צעדים קדימה ובזכות חזון ופעילות בלתי מתפשרת הצלחנו  להביא את המערכת החינוכית להישגים שטרם נראו כמותם. אני מרגישה סיפוק גדול ושמחה להשאיר מאחוריי מערכת חינוך מובילה ואיכותית המעודדת למצוינות ערכית והישגית. החינוך תמיד יישאר חלק ממני ואמשיך לפעול לקידומו. תודה על הבעת האמון לאורך השנים. כעת, זה הזמן שלי לפרוש לביתי ולהתמקד במשפחתי היקרה".

מי שיחליף אותה במועצת העיר הוא שי עמירה שכיהן במועצת העיר בעבר.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

עדנה ולנשטיין עוזבת את מועצת העיר אך תישאר יועצת ראש העיר לענייני חינוך , שי עמירה חוזר | מילן מועלם
דילוג לתוכן